حجت الاسلام خوشنویس زاده در گفتگو با «بسیج»:
مدرس حوزه و دانشگاه گفت: در زمانه حاضر ما آمادگی خود را نباید فقط در دل داشته باشیم و باید آن را به منصه ظهور برسانیم.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۷۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
مرتضی خوشنویس زاده مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: یکی از وظایف شیعیان در دوران غیبت امام زمان (عج) این است که به وضعیت موجودشان قانع نبوده و منتظر آمدن حضرت بقیه الله ارواحنا له الفداء باشند.

وی افزود: شاید به ذهن بعضی ها بیاید که انتظار یک معنای روحی است و فقط باید منتظربود و کار خاصی نکرد در صورتی که مقام معظم رهبری می فرمایند اینکه پیامبر (ص) می فرمایند انتظار الفرج افضل الاعمال می فهمیم که انتظار فرج یک عمل است و صرفا یک حالت روحی نیست.

مدرس حوزه و دانشگاه بیان داشت: اگر بناست که انتظار یک عمل باشد کسی که منتظر امام زمان (عج) است نباید بی کار بنشیند باید زمینه سازی کند. کسی که منتظر میهمان است چگونه خانه را تمیز کرده غذا درست می کند کسی هم که منتظر امام زمان (عج) است هم باید خود را محیط خانواده و اجتماع را از الودگی پاک کند.

خوشنویس زاده اظهار داشت: در دوران حاضر به برکت خون شهدا و قیام امام خمینی (ره) معنای انتظار معنای جدی تر و کاربردی تر و عملیاتی تری به خود می گیرد در زمانه حاضر ما آمادگی خود را نباید فقط در دل داشته باشیم و باید آن را به منصه ظهور برسانیم شرکت در راهپیمایی ها و انتخابات شیعه را تقویت می کند و موجب گرمی دل دوستان و مسلمانان می شود. شاید بعضی ها این تصور را دارند که باید آلوگی ها را بیشتر کنیم تا امام زمان (عج) بیاید در صورتی که این تفکر غلط است.

ارسال نظرات