خبرهای داغ:
مسئول شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان:

همدان رتبه دوم جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت را دارد

مسئول شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان گفت: در سطح کشور استان همدان در رتبه دوم جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۱۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه هماهنگی جمع‌آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت با حضور فرماندهان پایگاه های تابعه حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

مسئول شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های پایگاه‌های حوزه حضرت زهرا(س) در حمایت از جبهه مقاومت و مدافعان حرم بیان کرد: در سطح کشور استان همدان در رتبه دوم جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت قرار دارد.

محمدرضا غلامی پاک اظهار داشت: در این خصوص در استان همدان پایگاه آمنه (س) حوزه حضرت زهرا(س) در رتبه نخست قرار دارد.

وی با بیان اینکه کمک به جبهه مقاومت کمک به امنیت کشور است، ابراز داشت: حمایت از جبهه مقاومت و مدافعان حرم یک وظیفه است که باید با بهره‌گیری از توان و ظرفیت پایگاه‌های بسیج در این خصوص نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

مسئول شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان با تاکید بر لزوم افزایش کمک به جبهه مقاومت به اقلام مورد نیاز کنونی جبهه مقاومت اشاره و عنوان کرد : در وضعیت فعلی بیشترین نیاز مردم سوریه اقلام خوراکی و کمک نقدی است.

وی یادآور شد: مهم‌ترین اقلام خوراکی جبهه مقاومت، سبد غذایی شامل برنج، شکر، ماکارانی، تن ماهی، بلغور، روغن، خرما و چای است.

همدان دارای رتبه دوم جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت 
 
همدان دارای رتبه دوم جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار