مدیر کمیته امداد زرندیه گفت: تعداد 103 خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زرندیه در سال گذشته از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۲۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ غلامرضا حافظ‌کمال مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه با اشاره به اهداف پرداخت حق بیمه مددجویان گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت با هدف برخورداری از مزایای بیمه از جمله مستمری، بازنشستگی و از کار افتادگی است.

وی افزود: مهمترین هدف کمیته امداد استقلال اقتصادی مددجویان تحت حمایت است، مددجویان تحت حمایت می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیتها و استعدادهای خود و کمک‌های کمیته امداد به خودکفایی رسیده و شرایط زندگی خوبی را برای خود و فرزندانشان فراهم کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه تصریح کرد: سال گذشته 103 خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زرندیه از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند که برای این منظور بیش از 260 میلیون ریال به حساب تامین اجتماعی واریز شد.

حافظ‌کمال با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان گفت: به منظور ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان تحت حمایت در سال گذشته و با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه تعداد 15 کلاس با موضوعات سبک زندگی و سلامتی، پیشگیری از ابتلا به سرطانها، بهداشت محیط، پیشگیری از اعتیاد و سایر موضوعات بهداشتی برای زنان سرپرست خانوار، سالمندان و دختران در شرف ازدواج بر گزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره های آموزشی 450 نفر از خانواده‌های تحت حمایت شرکت کردند و در پایان جلسات اقلام بهداشتی به ارزش هر سبد 330 هزار ریال و با هزینه 148 میلیون ریال بین خانواده ها توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات