مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی معرفی شد

با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی‌ ولی‌فقیه رد سپاه روح‌الله استان مرکزی و جمعی از مسئولین استانی مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۳۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صبح امروز با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام صادق‌پور مدت 9 سال، مسئولیت بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی را برعهده داشت که امروز تودیع و حجت‌الاسلام ملکی که تا پیش از این مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شازند بود به عنوان مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی معارفه شد.


حجت‌الاسلام صادق‌پور مسئول سابق بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه پذیرش مسئولیت‌ فرصتی برای خدمتگزاری است، گفت: در مدت 9 سالی که این مسئولیت را برعهده داشتم برایم افتخاری است که خدمتگزار طلبه‌ها و روحانیون بودم.

وی افزود: بسیج طلاب استان مرکزی جزو برترین‌های کشور است ولی نباید به این بسنده کرد بلکه فعالیت‌های گسترده دیگری از جمله ماموریت‌های آموزشی، بصیرتی و ... برعهده داریم تا جامعه را در مسیر انقلاب و قرآن هدایت و همراهی کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار