خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خواستار برگزاری انتخاباتی پرشور شد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و در راستای تحقق آرمان‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‎تواند پشتیبانی خوبی برای دولت دوازدهم باشد.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۵۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، اظهار کرذ: امید داریم انتخاباتی پرشور و در حد و اندازه‌ و تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بخورد تا با این اتفاق حماسه‎ای دیگری آفریده شده و به اقتدار نظام بیفزاید.

این مسئول گلستانی ضمن تاکید بر این نکته که رسانه ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش کنند، تصریح کرد: در همین راستا مطبوعات باید تلاش کنند تا کشور ما در فضایی سالم، به این مورد مهم نائل شود.

وی به پرهیز از سیاسی شدن مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و گفت: این اداره کل بر دو اصل اعتدال و وفاق اهداف خود را دنبال می کند.

مدیرکل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان گلستان به راهبردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: تاکید بر تلاش حداکثری برای رفع دغدغه‎های مقام معظم رهبری و مراجع عظام به عنوان یک سیاست و راهبرد در دستور کار ما قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که ساختار دستگاهی ما هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ ساختار نرم افزاری سیال، جوان، پویا و آینده‎نگر باشد.

مدیرکل فرهنگ ارشاد و اسلامی گلستان در خاتمه با بیان این نکته که اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه می‎توانند در راستای این مهم  کمک شایانی داشته باشند، افزود: اصلاح نیروی انسانی و کیفی‎سازی کادر با اجرای طرح جامع انگیزش از دیگر موضوعاتی است که در راهبردهای فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می‎کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها