مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش کارکنان در ادارات تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۴۹۴۸۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
محمدتقی علوی گفت: ورزش یکی از عوامل موثر در افزایش سلامتی روحی، اخلاقی و جسمی افراد است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بروز برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه، ورزش را به عنوان اهرمی بازدارنده برای کنترل و پیشگیری از این آسیب‌ها بیان کرد.
علوی با اشاره به نقش موثر ورزش در تهذیب نفس و تقویت روحیه و اخلاق افزود: اگر ورزش را میان مردم به خصوص نسل جوان همگانی کنیم می‌توانیم تا حد زیادی از بروز برخی معضلات پیشگیری کنیم.
وی گفت: شهرداری یاسوج اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.
علوی مجهز کردن پارک‌های محله‌ای به وسایل ورزشی توسط شهرداری را یکی از اقدامات مورد توجه برای همگانی کردن ورزش میان مردم بیان کرد و افزود: این اقدام باعث می‌شودمردم از وسایل ورزشی در نزدیک‌ترین محل خود استفاده کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد توسعه ورزش در ادارات و دستگاه‌ها را از دیگر راه‌های توسعه ورزش در جامعه دانست و بر ضرورت توجه و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش کارکنان در ادارات تاکید کرد.
علوی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت‌های استاندار و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از حوزه ورزش استان گفت: با حمایت‌های آنان تاکنون کارهای خوبی در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزش استان انجام گرفته است.
وی اجرای 12 طرح ورزشی در استان را در نتیجه این تلاش‌ها عنوان کرد و ادامه داد: این طرحها در مساحتی معادل 15 هزار مترمربع در سال جاری در سراسر استان اجرا خواهند شد که قرار است هر ماه یک طرح تکمیل و به جامعه ورزشی تحویل داده شود.
ارسال نظرات