مشارکت آگاهانه مردم از ضروریات برگزاری انتخابات

مشارکت آگاهانه مردم، رقابت سالم کاندیداها ،امنیت و سلامت ضروریات برگزاری انتخابات است.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۱۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
نمایندگی ولی فقیه در استان در دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان برگزاری دو انتخابات همزمان را رسالت بزرگی بر دوش مسئولان، مردم و نامزدهای انتخاباتی دانست و گفت: رسالت مردم در انتخابات مشارکت آگاهانه با معیارهای دینی و خردمندی،رسالت کاندیداها دارا بودن دغدغه رفع مشکلات مردم و صداقت در بیان و رقابت سالم در جریان تبلیغات است و از همه مهمتر رسالت مسئولان امانتداری، قانونمندی و تلاش در راستای حفظ سلامت و امنیت انتخابات است.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، آگاهی مجریان و متصدیان انتخابات از قوانین و دستور العمل های مربوطه را ضروری خواند و با تأکید بر برگزاری کلاس های آموزشی برای تأمین نیروهای توانمند افزود: باید مهارتی ماندگار ایجاد شود تا زمینه افزایش سلامت انتخابات مهیا شود.

نماینده ولی فقیه در استان، نظارت و کنترل سایت های محلی را با هدف تأمین امنیت ضروری برشمرد و گفت: اگر مراقبت ها به روز و جدی نباشد پیامدهای سوء و جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه نسبت به حق الناس مسئول هستیم افزود: امیدواریم نتیجه تلاش های اعضای ستاد انتخابات استان برگزاری انتخاباتی در شأن مردم شریف استان و تراز جمهوری اسلامی و رضایتمندی حق تعالی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار