مسؤولان، بخشداران و دهیاران از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای خاصی استفاده نکنند

فرماندار بویراحمد گفت: از تمامی مدیران، مسؤولان و دهیاران و بخشداران انتظار داریم از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای خاصی استفاده نکنند.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۱۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳
سید محمدکاظم نظری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: با استارت زدن کار انتخابات در کشور ستاد انتخاباتی شهرستان تشکیل و برنامه‌ها و جلسات مختلفی را اجرا کرده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بر اساس روزشمار انتخابات کار ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را انجام دادیم، گفت: خوشبختانه روند ثبت‌نام از شوراها به خوبی طی شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بررسی صلاحیت شوراهای شهر و روستا در مرحله نهایی است و طبق جدول زمانبندی شده نتایج صلاحیت شوراها از سوی هیأت نظارت به هیأت اجرایی اعلام می‌شود، گفت: ابلاغ نتایج صلاحیت‌ها به داوطلبان شوراهای شهر و روستا توسط فرمانداری‌ها در دوم اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود.

نظری زمان شروع تبلیغات داوطلبان تایید صلاحیت شده 21 اردیبهشت‌ماه لغایت 27 اردیبهشت‌ماه عنوان کرد و گفت: داوطلبان شوراهای شهر و روستا قانون را ملاک عمل قرار دهند و تا قبل از شروع زمان تبلیغات و زمان پایان تبلیغات از هرگونه تبلیغات در فضای مجازی و حقیقی خودداری کنند.

وی  تاکید کرد: داوطلبان شوراهای شهر و روستا اجازه تبلیغات در 28 اردیبهشت‌ماه را ندارند و در صورت مشاهده هر گونه تبلیغات با خاطیان برخورد می‌شود.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت اصل اساسی قانون تاکید کرد و گفت: از تمامی مدیران، مسؤولان و دهیاران و بخشداران انتظار می‌رود از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای خاصی استفاده نکنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در پایان با تاکید بر اینکه امکانات شهرداری‌ها و دهیاری خاصی نباید برای تبلیغات کاندیدای خاصی استفاده شود، گفت: شهرداران و دهیاران آگاه باشند که مبادا برای رای آوری فردی از امکانات شهرداری و دهیاری‌ها سوء استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار