خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان عنوان کرد
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان بصیرت در امر دین و سیاست را از ویژگی‌های لازم و مهم رئیس جمهور دانست و گفت: باید در انتخاب فرد اصلح به این مهم نیز توجه کرد چرا که رئیس جمهور سامان‌دهنده یک جامعه دینی در جهان است و باید تداوم بخش انقلاب در مسیر تعیین شده آغازین آن باشد.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۳۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درهمدان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شرکت در انتخابات حق قانونی مردم در نظام اسلامی است، اظهار داشت: اگر در انتخاب افراد اصلح دچار خطا شویم این حق قانونی به درستی ادا نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بهترین ملاک‌ها برای تشخیص افراد اصلح از سوی امام راحل و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) عنوان شده است، افزود: انتخاب اصلح از دیدگاه ایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه سرنوشت مسائل اقتصادی، فرهنگی، روابط بین الملل، اشتغال و مسائل گوناگون تا حدود زیادی به این قضیه وابسته است .

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان بر اساس رهنمودهای امام خامنه ای (مد ظله العالی) داشتن تدین و تعبد را یکی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب اصلح برشمرد و بیان داشت: در مرحله بعد باید به اعتقاد و پایبندی به اصل ولایت فقیه و علم و تخصص فرد مورد نظر توجه کرد چراکه در پذیرفتن مسئولیت تنها اسلام کافی نیست بلکه باید مسلمانی باشد که احتیاجات کشور را بشناسد، سیاست را درک کند و آگاه به مصالح و مفاسد کشور باشد.

وی وفاداری به مردم و تلاش برای رضایت آنان را به عنوان یکی دیگر از معیارهای انتخاب فرد اصلح دانست و تاکید کرد: مردم باید به فردی رأی دهند که متعبد به اسلام و وفادار به مردم باشد و در خدمت به آنان احساس مسئولیت کند تا رضایتشان جلب شود.

زنگنه به ویژگی شجاعت به عنوان یکی دیگر از ویژگی های فرد اصلح اشاره کرد و افزود: بنابر فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی ) دلیل تاکید امام راحل به انتخاب فردی همچون ایت الله مدرس ، خصوصیت این شخص بود چرا که هیچ تهدید ، تطمیع و فریب گری در او اثر نمی کرد.

وی با بیان اینکه رسوخ روحیه رفاه طلبی در مسئولین یکی از اموراتی است که همواره امام راحل و امام خامنه ای(مد ظله العاالی) برای آن احساس نگرانی و خطر کرده اند، تصریح کرد: بر همین اساس باید فردی ساده زیست، دلسوز و مستضعف‌گرا انتخاب کرد که به دور از هرگونه اشرافی‌گری به انجام وظایف خود در عرصه حکومت بپردازد.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان بصیرت در امر دین و سیاست را از ویژگی‌های لازم و مهم رئیس جمهور دانست و عنوان کرد: باید در انتخاب فرد اصلح به این مهم نیز توجه نمود چرا که رئیس جمهور سامان دهنده یک جامعه دینی در جهان است و باید تداوم بخش انقلاب در مسیر تعیین شده آغازین آن باشد.

وی با اشاره به ضرورت داشتن ویژگی مدیر و مدبر بودن رئیس جمهور در خصوص دیگر معیارهای مهم در انتخاب فرد اصلح گفت : بر همین اساس باید فردی را انتخاب کرد که مدیریت و توانمندی در اجرای امور را داشته باشد چرا که عهده دار مدیریت عالی اجرایی در کشور است و اگر از توان مدیریتی و عملی ضعیفی برخوردار باشد به طور حتم در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی با موانع بزرگ مواجه خواهد شد.

زنگنه حسن سابقه، تقوا، صداقت، عدالت خواهی، استکبارستیزی را از دیگر معیارهای مهم در امر انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و یادآور شد: ما هیچ گاه دولت معصومی نخواهیم داشت اما می توانیم تمام تلاش و همت خود را به کار بریم تا دولتی را انتخاب کنیم که از دیگر دولت ها عیب کمتری داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات