خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه مهمترین کار اقتصاد مقاومتی بسترسازی است، گفت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب در صورت اجرای این حرکت های منطقی و انقلابی ما می توانیم در مقابله با تحریم ها به خصوص تحریم های اقتصادی بایستیم.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۴۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدجواد حسینی در جمع بسیجیان و صنف مشاورین املاک همدان، اظهار داشت: یکی از مهمترین معضلات اساسی کشور موضوع قاچاق کالا است.

وی افزود: قاچاق کالا باعث شده است که اقتصاد از مسیر اصلی و قانونی خود خارج شده و یک تهدید جدی برای اقتصاد کشور شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: مهمترین کار اقتصاد مقاومتی بسترسازی است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب در صورت اجرای این حرکت های منطقی و انقلابی ما می توانیم در مقابله با تحریم ها به خصوص تحریم های اقتصادی بایستیم و خیال نداریم که از اصول و مبانی و ارزشهایمان صرف نظر کنیم.

وی با اشاره به بحث انتخابات بیان کرد: انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است چراکه استکبار جهانی برنامه‌های بسیاری برای انتخابات ایران طراحی کرده و از این طریق می خواهد به نظام انقلاب اسلامی ضربه وارد کند.

حسینی در ادامه اضافه کرد: این موضوع وظیفه ما را سنگین تر می‌کند که حضور پرشور در پای صندوق های رأی داشته باشیم و در مرحله دوم سعی کنیم آگاهی و بصیرت داشته باشیم که فرد اصلح را انتخاب کنیم؛ کسی که دغدغه مردم را داشته باشد که بتواند به اقتصاد کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه ما باید مسیر و هدف انقلاب را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: ما می توانیم یک‌بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی از این امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم و با آرمان‌های شهدا میثاق ببندیم و دشمنان را سرافکنده و مأیوس کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات