یادمان‌های سیرانبند و بوالحسن در بانه از هفته دوم اردیبهشت ماه امسال میزبان زائران راهیان نور خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۵۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه شهرستان بانه با اشاره به یادمان‌های ثبت شده در این شهرستان بیان کرد: شهرستان بانه به واسطه داشتن یادمان های دفاع مقدس در سیرانبند و بوالحسن سالانه پذیرای خیل عظیمی از کاروان های راهیان نور به این شهرستان است به طوری که در سال گذشته بالغ بر 160 هزار زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور از این یادمان‌های دفاع مقدس بانه بازدید کرده‌اند.

وی افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور به شهرستان بانه امسال از هفته دوم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد که پیش بینی می‌شود امسال نیز بیش از 200 هزار زائر از محل یادمان های دفاع مقدس بانه در سیران بند و بوالحسن بازدید کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه طی چند سال گذشته فعالیت‌های موثری در راستای ارتقا زیرساخت‌های لازم برای حضور راهیان نور در یادمان های سیران بند و بوالحسن انجام شده است امسال نیز  اقدامات خوبی در یک ماه گذشته در راستای آماده سازی این یادمان‌ها برای پذیرایی از کاروان‌های راهیانور انجام شده است.  

وی با اشاره به استقبال خوب مردم گفت: زائرین یادمان‌های دفاع مقدس شهرستان بانه هر ساله در حال افزایش است و این موضوع می‌تواند ظرفیت مناسبی برای رشد و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اقتصادی شهرستان بانه باشد.
ايسنا
ارسال نظرات