محمد پور
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) شهرستان گناوه:
سرهنگ اکبا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارک انقلاب می باشد که با توکل به خداوند متعال در مقابل همه ظالمان و ابر قدرتهای جهان با استواری و افتخار ایستاده است.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۶۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شگناوههرستان  سرهنگ یاسین اکبا ابراز داشت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  نهادی است که در جهت اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی در حرکت و خروش می باشد.

وی افزود: نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار از این جهت است که سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد.

اکبا با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران ، ابراز داشت :  در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 بنابه فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی ، عده ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گردهم جمع شدند و نهاد مقدس انقلاب اسلامی را پی ریزی کردند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با اشاره به نقش سپاه پاسداران در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی یادآور شد : سپاه در هر زمانی با توجه به توان برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب تلاش می نماید.

وی ابراز داشت : به منظور گرامی داشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی  نیز جهت اجرا برنامه ریزی و هماهنگی شده است .

وی بیان داشت: دیدار با خانواده های معظم شهدا ء ، دیدار با علما وروحانیون شهرستان ، اردوی خانوادگی اعضای کادر ، مسابقات متنوع ورزشی و همچنین مسابقات از کتب خاطرات سرداران سپاه ، بیان خاطرات پیشکسوتان سپاه شهرستان ومسابقات تیراندازی از اعم برنامه هایی می باشد که به این مناسبت اجرا می شود.

 

 

 

ارسال نظرات