مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:

خلاف وعده عمل کردن از ویژگی جریان غیر انقلابی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: خلاف وعده عمل کردن از ویژگی جریان غیر انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۶۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب، حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب در جمع هادیان سیاسی سپاه ناحیه میناب گفت: خلاف وعده عمل کردن از ویژگی جریان غیر انقلابی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب با اشاره به ویژگی های جریان غیر انقلابی افزود: دروغ گویی،وعده های غیر عملی و خلاف وعده کردن،راضی نگه داشتن همه هم انقلابی و هم غیر انقلابی،اشتیاق به دوستی با دشمن و ترس از حمله دشمن از ویژگی های بارز جریان غیر انقلابی است.

وی اضافه کرد: مردم بصیر و آگاه ما باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که شجاع، انقلابی و به ضعفا و محرومین جامعه رسیدگی کند و در فکر آبادانی کشور باشد.

حجت الاسلام عظمتی با اشاره به انتخاب فرد اصلح برای تصدی در کرسی ریاست جمهوری گفت: ریاست جمهوری باید درد مردم و کشور را بداند،از فساد دور باشد و دنبال اشرافی گری نباشد،مرز او با دشمن مشخص باشد،امانت دار و کارآمد باشد، به معیشت مردم و آینده آنان اهمیت دهد،بانشاط،جوانگرا و برنامه دار باشد تا بتواند رسالت اصلی خود که همان خدمت به مردم است را به خوبی انجام دهد.

عظمتی در ادامه اظهار داشت:کسی که با رای و اعتماد مردم رئیس جمهور می شود باید خواسته های مردم را برطرف کند و وعده های دروغین به مردم ندهد و تمام هم و غمش رسیدگی به مشکلات مردم بخصوص محرومین و پا برهنگان جامعه باشد نه اشرافی گری و رسیدگی به طبقات بالا و مرفحان جامعه زیرا این سیاست از ویژگی های جریان غیر انقلابی است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار