وزیر اقتصاد و دارایی از مجتمع کشت و صنعت لرستان بازدید کرد

دکتر علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی و خانم امین زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور و دستیار ایشان در امور حقوق شهروندی صبح امروز با ورود به خرم‌آباد از مجتمع بزرگ تولیدی کشت و صنعت لرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۴۹۶۱۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، دکتر علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی و خانم امین زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور و دستیار ایشان در امور حقوق شهروندی برای شرکت و سخنرانی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان لرستان وارد خرم‌آباد شده و مورد استقبال مهندس بازوند استاندار لرستان قرار گرفتند.

پیش از شرکت در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری لرستان؛ از مجتمع بزرگ تولیدی کشت و صنعت لرستان بازدید کردند.

مجتمع کشت و صنعت لرستان با مساحتی بالغ‌بر هزار و 300 هکتار در 15 کیلومتری جاده خرم‌آباد ـ اندیمشک احداث‌شده است؛ این مجتمع پس از گذشت چندین سال تعطیلی طی سال‌های اخیر توسط یک سرمایه‌گذاری خارجی مجدداً راه‌اندازی شده است.

پیش‌بینی‌شده است تا میزان سرمایه‌گذاری در این مجتمع به حدود 700 میلیارد تومان برسد، هم‌اکنون نیز 500 نفر در این مجتمع مشغول به فعالیت هستند.

مجتمع کشت و صنعت لرستان در بخش‌های مانند کشاورزی، باغداری، دامداری و در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی ظرفیت‌های بسیاری دارد که بنا است در سه فاز به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات