مرحله سوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی پایه نهم مدارس متوسطه دوره اول در مدارس علم و صنعت و راه زینب(س) اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۶۴۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از   ارس تبار، مرحله سوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی پایه نهم پسران با حضور بیش از  158 نفر در هنرستان علم و صنعت و دانش آموزان دختر با حضور 110  نفر در دبیرستان راه زینب (س) برگزار شد.

آشنایی دانش آموزان با اصول دفاعی، افزایش توان رزم بسیجیان، و آمادگی همه جانبه در تمامی زمینه ها از جمله نظامی، سیاسی، مقابله با جنگ نرم دشمن و به منظور تحقق ارتش بیست میلیونی از اهداف برگزاری اردوی عملی آمادگی دفاعی است.

در این مرحله دانش آموزان با اصول کمکهای اولیه و امداد و نجات، نظام جمع، جنگ نرم، اصول تیراندازی و اسلحه شناسی آشنا شدند.

 لازم بذکر است درس آمادگی دفاعی چند سالی است که در مدارس بصورت تئوری - عملی با مشارکت و همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

این اردو طی دیروز و امروز با حضور فرمانده ناحیه عشایری،رییس و معاون آموزشی آموزش و پرورش اصلاندوز بهمراه سرمربی آمادگی دفاعی مدارس، فرمانده حوزه دانش آموزی ایمان و به مربیگری سیف زاده مسئول عملیات ناحیه عشایری برگزار شد.


ارسال نظرات