ماهیت بخش قابل توجهی از پروژه های نیمه تمام به گونه ای است که جذابیت و سودآوری چندانی برای بخش خصوصی ندارد.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۱۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: ملاک ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز، میزان جذب سهم استان و تحقق بُرش استانی از بودجه است چراکه مردم جامعه و شهروندان توقع دارند، مدیران با تلاش مضاعف از حقوق آنها دفاع کنند.

اسداله درویش امیری افزود: از مجموع 669 میلیارد تومان درآمد استان زنجان، 2.2 درصد بیشتر از مقدار پیش بینی شده وصول شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: 53 درصد از درآمدهای استان از محل مالیات تامین میشود از این میزان نیز بین 8 تا 9 درصد از محل مالیات اصناف محقق شده و بخش عمده مالیات ها از محل حقوق کارکنان دولت و تمامی حقوق‌بگیران نظامی، انتظامی، قضایی، دانشگاهی و دولتی بوده که پیش از دریافت حقوق خود، ابتدا سهم مالیات از آن کسر می شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: در قانون بودجه باید مقادیر بُرش های استانی از سوی مدیران احصاء و بصورت جدی تا میزان تحقق کامل، مورد پیگیری قرار گیرد

اسداله درویش امیری خاطر نشان ساخت: ماهیت بخش قابل توجهی از پروژه های نیمه تمام به گونه ای است که جذابیت و سودآوری چندانی برای بخش خصوصی ندارد، لذا باید با ارائه مکانیسم ها و شیوه های جدید و بازنگری در طرح ها، نسبت به واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی، دهیاری ها، شهرداری ها و شوراها اقدام کرد.

ارسال نظرات