مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان :

کیفیت بنزین با استاندارد های کشوری توزیع می شود

کیفیت بنزین با تعریف سطح کشوری در جایگاه های عرضه بنزین توزیع می شود و واحدهای کنترل کیفیت ماهیانه دو بار سرکشی می کنند.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۲۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در نشست خبری با اشاره به عملکرد شرکت در سال 95 گفت: میزان بنزین توزیع شده در سال 94 را 302 میلیون لیتراست در صورتی که در سال 95، 315 لیتر به مصرف رسیده که این رقم رشد 4 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان به افزایش 11 درصدی مصرف نفتگاز غیرنیروگاهی اشاره کرد و گفت: توزیع این فرآورده نفتی در سال‌های 94 و 95 به ترتیب 356 میلیون لیتر و 395 میلیون لیتر گزارش شده است.

محمود آقامحمدیان با اشاره به اینکه سال 95 به دلیل گازرسانی به روستاها تعدادی از چرخه مصرف نفت سفید خارج شدند و توزیع این فرآورده 6 درصد کاهش یافت، افزود: در حال حاضر 46 هزار و 916 خانوار در 628 روستای استان زنجان مصرف‌کننده نفت سفید وجود دارد.

وی با اشاره رشد 10 درصدی در استفاده از این فرآورده CN، اظهار داشت: میزان مصرف CNG در سال 95 را 146 میلیون متر مکعب است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان تصریح کرد: نفت گاز نیروگاهی نیز به دلیل تأمین بیشتر گاز با کاهش 11 درصدی از 78 میلیون لیتر در سال 94 به 69 میلیون لیتر در سال 95 رسیده است.

مسئول منطقه زنجان، جرایم در این بخش را به تعداد 3 میلیون برشمرد و گفت: جایگاههای سطح کشور دارای درجه بندی است که بر درامد و کار مزد تاثیر دارد.

آقامحمدیان با اشاره به اینکه در سال 95، 181 هزار لیتر فرآورده کشف شده و میزان کشفیات در این سال 40 درصد کاهش یافته است، خاطر نشان ساخت: مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی از دیگر وظایف این شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان می باشد.

این مسئول دراستان زنجان، خبر از اخذ لوح زرین محیط زیست داد و ابراز امید واری برای رعایت اصول زیست محیطی در این زمینه کرد.

آقا محمدیان مقدار سوخت ایام نوروز استان را در حدود 19 میلیون لیتر برشمرد و گفت: شاهد افزایش 12 درصدی رشد مصرف بودیم و همچنین در حوزه بنزین سوپر شاهد افزایش استفاده 18 درصدی را در این ایام داشتیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اهمیت یارانه پرداختی برای مصرف فرآورده ها ی نفتی در مورد بنزین در مقایسه با سالهای قبل را 872 میلیارد ریال عنوان تصریح کرد: در استان جایگاهای عرضه به اشباع رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار