مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب:
مدیر منطقه شمالغرب از خط لوله 8 اینچ میاندوآب-ارومیه به طول 280 متر در بستر رودخانه زرینه رود تعویض شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۳۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب گفت: عملیات تعویض خط لوله 8 اینچ میاندوآب-ارومیه در رودخانه زرینه رود با برنامه ریزی های قبلی به منظور افزايش ضريب ايمني خط و هماهنگی های لازم با مسئولین شهرستان به نحو احسن انجام شد.

الماس پورزاهدی افزود: در ابتدای این پروژه هیدرو تست فنی خط لوله 8 اینچ با اعمال فشار لازم انجام و سپس عملیات خاکبرداری و حفاری از روی خط لوله انجام شد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به نشست و تخریب دیواره های اطراف خیابان ساحلی رودخانه زرینه رود و به منظور حفاظت و ایمنی همکاران در عملیات داربست و دیواره هایی با قالب فلزی در این قسمت نصب شد.

پورزاهدی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده خط 8 اینچ متوقف و با بستن ولو شماره 12 برشکاری و تخلیه مواد به میزان تقریبی 18000 لیتر به همت همکاران واحد تعمیرات خط و نقلیه منطقه در دمای زیر صفر درجه تا ساعت 24 شب به طول انجامید.

مدیر منطقه شمالغرب در پایان خاطر نشان ساخت: این عملیات با توجه به مشکلات موجود در خط 8 اینچ میاندوآب-ارومیه که در سال های گذشته وجود فرو رفتگي در این مسیر مانع از انجام پیک رانی هوشمند میشد انجام گردید.

ارسال نظرات