خبرهای داغ:
پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: وقتی قراداد ژنو امضا شد مردم به خیابان ها ریختند و خوشحالی کردند که تحریم ها برداشته شد. به این حال بیشتر باید گریست تا این که خندید و کلاهی که دولت بر سر مردم گذاشت.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۳۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حاج رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن در جلسه هئیت عاشقان ولایت در هئیت ابوالفضلی شهر سه قلعه اظهارداشت: از اتقلاب اسلامی ما ۳۸ سال میگذرد و ما همه پیچ و خم های این راه را پشت سر گذاشته ایم و به لطف خداوند ودست یاری امام زمان و نائب برحقش امام خامنه ای این مشکلات روز به روز در حال کم شدن است و چهره ای انقلاب اسلامی روز به روز پررنگ تر می شود .

وی در خصوص برجام ادامه داد: این کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل می خواهند که ما از آنان تبعیت کنیم و حرفشان را گوش دهیم هدف از مذاکره با کشورهای 1+5 این بود که ما با آنان مذاکره کنیم تا این کدورت ها و تحریم ها برداشته شود.

احمدی روشن تاکید کرد: همین طور که در سال ۸۲ رهبری فرمودند به اینان اعتماد نیست اینان به وعده های خود عمل نخواهند کرد گوش شنوا نبود و آبی از اینان برای جمهوری اسلامی گرم نمی شود.

وی افزود: رهبر انقلاب به مسئولین گفتند که گول این لبخندهای دشمن را نخورید اما یک عده گفتند باید واقع بین بود. آیا این واقع بینی است؟  رهبری خط قرمزها را تذکر دادند ولی مسئولین آن ها را زیر پا گذاشته اند.

 این پدر شهید گفت: بعد از مذاکرات و حدود ۴ سال که می گذرد ما در مقابل کشور های غربی کم آوردیم و هر آنچه که دانشمندان هسته ای چندین سال تلاش کردند تا به دست آید اینان به راحتی تقدیم دشمن کردند.

پدر شهید احمدی روشن افزود : مگر هدف از مذاکرات با آمریکا این نبود که مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران برداشته شود. اما بدتر شد ولی بهتر نشد ما الان هر روز شاهد بسته شدن یک کارخانه هستیم .

وی یادآور شد: آن مدیری که میگوید برای انجام هر کاری باید مدیر خارجی وارد کنیم وقتی ما موشک می سازیم که برد آن ۲۵۰۰ کیلومتر است سازنده این ایرانی بوده نه خارجی. آن کسانی که ۲۰ درصد غنی سازی کردند آیا نمی توانند یک کارخانه راه بیندازند.

پدر شهید احمدی روشن افزود: ماموریت دولت این است که ملت ایران نمی تواند کاری انجام دهد و همه مشکلات با وجود امریکا حل می شود.

وی در مورد هسته ای افزود : آنچه دانشمندان ما تلاش کردند، پول خرج کردیم، شهید دادیم ، اینان چقدر دانسته یا نادانسته  قرادادها با دشمن بسته اند و هرچه در هسته ای داشتیم را مثل آب خوردن تقدیم امریکایی ها کردند.

احمدی روشن یادآور شد: بازدید که سال گذشته نمایندگان مجلس از سایت فردو داشته اند گفتند که این بیشتر به یک زمین فوتبال شباهت دارد تا سایت فردو .

وی ادامه داد: وقتی قراداد ژنو امضا شد مردم به خیابان ها ریختند و خوشحالی کردند که تحریم ها برداشته شد و شادی کردند به این حال بیشتر باید گریست تا این که خندید و کلاهی که دولت بر سر مردم گذاشت.

پدر شهید احمدی روشن خطاب به رئیس جمهور گفت: شما در سال ۹۲ گفتید که ۱۰۰ روزه مشکل اقتصادی ایران حل خواهد شد حالا چرا میگوید که ما قولی نداده ایم چرا دارید به مردم دروغ میگوید.

در ادامه حجه السلام کفشی امام جمعه سه قلعه گفت: ما ایرانیان مهم ترین دارایی خود را همین انقلابی بودن میدانیم ، زیبا ترین دستاورد ما همین انقلابی بودن است.

وی عنوان کرد: بعد طی کردن این همه مشکلات مسئله انقلاب و جمهوری اسلامی یک دستاورد مهم است. خود انقلاب یک معجزه بود که ما با دست خالی در مقابل کشور های غربی ایستادیم.

امام جمعه سه قلعه افزود: ادامه انقلاب هم یک معجزه دیگر است برای این که وظیفه خود را انجام بدهیم و در مقابل شهدا و امام زمان رو سفید باشیم باید برگردیم به ارزش های انقلاب و آن را به خوبی انجام دهیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها