وزیر خارجه ایران عنوان کرد: اتهامات نخ‌نمای آمریکا نمی‌تواند اعتراف آن کشور به اجرای تعهدات برجامی توسط ایران را بپوشاند. این کشور موظف است مسیر خود را تغییر داده و به تعهداتش عمل کند.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۴۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در صفحه توئیتر خود در واکنش به اتهامات بی پایه و اساس رکس تیلرسون همتای آمریکایی‌اش نوشت: اتهامات نخ نمای آمریکا نمی‌تواند اعتراف آن کشور به اجرای تعهدات برجامی توسط ایران را بپوشاند. آمریکا موظف است که مسیر خود را تغییر داده و به تعهدات خود عمل کند.

وزیر خارجه آمریکا بامداد امروز پنج‌شنبه یک بار دیگر ادعاهای ضدایرانی مقامات آمریکایی را مطرح کرد و ضمن ایراد بیانیه‌ای گفت که «برجام وسیله مناسبی برای مقابله با بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران نیست».

وی افزود: «ایران پیشتاز حمایت از تروریسم در جهان است و مسئول تشدید درگیریهای متعدد و تضعیف منافع ایالات متحده در کشورهایی مانند سوریه، یمن، عراق، و لبنان است و همچنان از حملات علیه اسرائیل حمایت می کند. یک سیاست جامع در قبال ایران نیاز است تا ما به همه تهدیدات ایران بپردازیم و مشخص است که تهدیدات بسیاری وجود دارد
ارسال نظرات