خبرهای داغ:
سرهنگ چمن در رزمایش الی بیت المقدس در منطقه عمومی پیش قلعه:

حضور شما در این مکان برای آمادگی نظامی و بصیرتی اجر و پاداش اخروی خواهد داشت

سرهنگ چمن جانشین سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی در جمع بسیجیان گردان شهید یزدانی حاضر در رزمایش الی بیت المقدس در منطقه عمومی پیش قلعه گفت: حضور شما در این مکان برای آمادگی نظامی و بصیرتی اجر و پاداش اخروی خواهد داشت که با هیچ ثروت دنیوی قابل مقایسه نیست زیرا شما برای اعتلای اسلام عزیز در اینجا حاضر شدید.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۶۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج: سرهنگ چمن جانشین سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی در جمع بسیجیان گردان شهید یزدانی حاضر در رزمایش الی بیت المقدس در منطقه عمومی پیش قلعه گفت:حضور شما در این مکان برای آمادگی نظامی و بصیرتی اجر و پاداش اخروی خواهد داشت که با هیچ ثروت دنیوی قابل مقایسه نیست زیرا شما برای اعتلای اسلام عزیز در اینجا حاضر شدید.
وی ادامه داد:عرصه اعتلای سیاسی اسلام نزدیک است و شما بزرگواران با حضور در انتخابات پیش رو عزمت اسلام و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان میکشید.
سرهنگ چمن تاکید کرد:باید به کسی رای داد که دنباله رو و عمل کننده به منویات رهبری باشد نه این که خودشان را اندازه رهبری ببیند و خود را با ایشان مقایسه کند جایگاه ولایت فقیه بالاتر از این است که برخی از کاندیدا ها میخواهند آن را خدشه دار کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها