در یادواره شهدای مدافع حرم اراک؛

التزام جدی به اسلام از جمله راهکارهای حفظ انقلاب اسلامی ایران است

سخنران و کارشناس مسائل مذهبی گفت: التزام جدی به اسلام و انتقال آن به نسل‌های آینده و بصیرت دینی از جمله راهکارهای حفظ انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۷۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت پایگاه امام صادق(ع) و حوزه مقاومت بسیج شهیدآیت‌الله مدنی(ره) یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان اراک برگزار شد.

حجت‌الاسلام خدامی سخنران و کارشناس مسائل مذهبی در این یادواره با بیان اینکه شهدا برای حفظ اسلام جان خود را بر طبق اخلاص نهادند، گفت: شهدای ما در دوران دفاع مقدس بهترین راه را انتخاب کردند و با خدای خود معامله کردند.

وی افزود: شهدا به دنبال حفظ اسلام و انقلاب هستند و ما باید مسیر آنان را ادامه دهیم؛ امروز هم شهدای مدافع حرم با الگوگیری از سیره و مکتب شهدا، آرمان‌های اسلام و انقلاب را در آن سوی مرزها حفظ و صادر می‌کنند.

سخنران و کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: امروز به واسطه مدافعان حرم، دشمن جرأت تعرض به کشور ایران را ندارد. خط دفاعی ما در سوریه است و اگر شهدای مدافع حرم نبودند اتفاقاتی که در سوریه و عراق در حال وقوع است را در داخل کشور مشاهده می‌کردیم.

حجت‌الاسلام خدامی با تاکید بر اینکه ثبات و امنیت داخلی مدیون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم(ع) است، گفت: در جبهه نرمی که دشمن راه اندازی کرده؛ ما هم باید جبهه مقابله آن را محکم‌تر با زنده نگه داشتن یاد شهدا و نیروسازی برای انقلاب تقویت کنیم.

وی افزود: حضور پرشور مردم در این مراسم نشانگر قدردانی آحاد مختلف مردم از شهداست که برای دفاع از ارزش‌های اسلام و قرآن از همه چیز خود گذشتند و جبهه‌های جنگ حضور یافتند و امروز نام آنها به عنوان شهید می‌درخشد.

سخنران و کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: وقتی تاریخ را از صدر اسلام تاکنون بررسی می‌کنیم، افرادی هستند که آنها را ملامت می‌کنیم چراکه وظیفه خود را درست تشخیص ندادند.

حجت‌الاسلام خدامی در پایان خاطرنشان کرد: التزام جدی به اسلام و انتقال آن به نسل‌های آینده و بصیرت دینی از جمله راهکارهای حفظ انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار