خبرهای داغ:
امام جمعه شهر سرخنکلاته؛

انتخابات نماد مردم سالاری است

امام جمعه شهر سرخنکلاته گفت: انتخابات نماد مردم سالاری است و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
کد خبر: ۸۸۴۹۸۰۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام بابا محمدی امام جمعه شهر سرخنکلاته در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: دینداری، اخلاق، حسن شهرت و ویژگی های فردی و اجتماعی به انتخاب شایسته مردم کمک کند.

وی با بیان اینکه اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست، بیان داشت: انتخابات نماد مردم سالاری است در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات بسیاری را در طول پیروزی انقلاب اسلامی داشتیم و هر کدام از این انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

امام جمعه شهر سرخنکلاته حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را پایبندی به آرمانهای امام راحل و پشتوانه ای محکم برای نظام اسلامی و خنثی کننده تهدیدات اسکتبار جهانی دانست.

حجت الاسلام بابا محمدی با بیان اینکه دو انتخابات پیش رو اهمیت خاص خود را دارد، گفت: قطعا بیگانگان دوست دارند که حضور مردم کمرنگ باشد لذا برای اینکه تو دهنی محکمی به آنان زده شود لازم است حضور همه جانبه در انتخابات داشته باشیم و سرنوشت 4 ساله کشور را با دستان خود رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه تفکر گروه های تروریستی محکوم به نابودی است اضافه نمود: آگاه ساختن و هوشیاری بیش از پیش جوانان به عهده روحانیون و خانواده هاست.

امام جمعه شهر سرخنکلاته خاطرنشان کرد: مردم وظیفه خود را می دانند و حضور در پای صندوق ها را مهم می شمارند لذا امیدواریم با بصیرت و آگاهی جلو فتنه ها گرفته شود تا توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها