خبرهای داغ:
در مورخه 30 فروردین 1396 فرمانده ناحیه راز و جرگلان از منطقه رزمایش گردان های بیت المقدس بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۸۸۴۹۸۰۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرکزاری بسیج: طی بازدیدی که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان راز و جرگلان  از منطقه رزمایش و از روند اجرایی کارها به عمل آورد و از روند کارها ابراز خوشنودی کرد.

وی گفت : این رزمایش در دو مکان یکی در پارک گویینیک و دیگری در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر راز برگزار می شود.

فرمانده مقاومت بسیج  شهرستان راز و جرگلان: در روز اول کلاس های آموزشی و در روز دوم عملیات های کمین و ضد کمین و عملیات های تاخیری را تمرین تاکتیک کرد.

وی تصریح کرد: در کنار تمرین های تاکتیکی و رزمی، نشست های بصیرتی و حلقه های صالحین را خواهیم داشت و برنامه های متنوع فرهنگی پیش بینی شده است.

وی اشاره کرد: جمعه صبحگاه مشترک کلیه گردان های بیت المقدس برگزار می شود که از امام جمعه و مسئولین محترم شهرستان دعوت شده است.

فرمانده مقاومت بسیج  شهرستان راز و جرگلان در پایان افزود: بعد از تمرین تاکتیکی رزمایش همه بسیجیان به صورت منظم و منسجم در نمازهای جمعه شهرستان شرکت خواهند کرد و لبیک خواهند گفت به فرمان مقام معظم رهبری که در کنار تمرین تاکتیکی، بعد ایمانی و معنوی خودشان را تقویت بکنند تا همچنان که بسیج و تفکر بسیجی نجات بخش کشور و کلید طلایی حل همه مشکلات کشور هست، انشاء الله در هر دو حوزه توان خودشان را افزایش بدهند، تقویت بکنند، که بتوانند در ادامه مسیر موفق باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها