اشتغالزایی 360 نفر در شهرکهای صنعتی استان

با بازگشت 26 طرح راکد صنعتی به چرخه تولید برای 360 نفر در کهگیلویه وبویراحمد شغل ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۸۴۹۸۴۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه در سه اشتغالزایی 360 نفر در شهرکهای صنعتی استانسال اخیر 26 طرح راکد و بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی با اختصاص تسهیلات در مدار تولید قرار گرفت گفت: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، 17 طرح در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تعریف‌شده و عملیاتی شدن این برنامه‌ها در اولویت مسئولان اجرایی و اقتصادی قرار دارد.
سهراب بنام با اشاره به وجود 300 هکتار زمین برای واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری برای واحدهای تولیدی افزود: وجود مشوق‌های لازم از جمله معافیت 13 ساله واحدهای تولیدی از مالیات و تغییر نکردن حق انتفاع زمین، بستر خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری در این استان را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: در سه سال اخیر بیش از 190هکتار زمین به صاحبان صنایع کوچک و واحدهای تولیدی مستقر در نواحی و شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: در این مدت سرمایه گذاری انجام شده صنایع کوچک و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بیش از سه هزار میلیارد ریال است.
حدود 700 واحد صنعتی کوچک و متوسط در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که 70 درصد اشتغال در حوزه صنعت این استان مربوط به صنایع کوچک است.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 13 شهرک و ناحیه صنعتی با حدود 400 واحد صنعتی است
ارسال نظرات
آخرین اخبار