رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس،در یادواره شهدای شهرستان قدس:
جواد کولیوند بابیان اینکه حضرت زینب کبری(س)الگوی جهان اسلام در معرفی اسلام و اخلاق بود،بیان داشت: از دامن زنان عفیفه شهدا پرورش یافتند و امروز شهدا نیز تنها خواسته ای که از ما داشتند،اخلاق و دفاع از حریم خانواده بود.
کد خبر: ۸۸۴۹۸۸۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران:شامگاه پنجشنبه،محمد جواد کولیوند،رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس و‌نماینده استان البرز در مجلس شورای اسلامی ،در یادواره شهید مرتضی ابریمن،در شهرستان قدس اظهار داشت:کشور ما با۱۷۰۰۰هزار شهید ترور،۲۳۰هزار شهید و جانباز و ایثارگر،مدافعترین کشور حال حاضر جهان اسلام است که مردمش برا دفاع از حریم اهل بیت و وطن جانفشانیهای زیادی را متحمل شده اند.
 

رئیس کمیسیون شورا های کشور،شهدا را مصداق شهید جوان کربلا وحضرت زینب  بر شمرد و افزود:با نگاهی با تاریخ اسلام پی میبریم که ۲واقعه باعث شد تا اسلام زنده بماند:یکی آنکه حضرت زینب که الگوی صبر و تحمل بود و دیگری شهادت جوان کربلا حضرت علی اصغر(ع)بود که با شهادت ایشان،پرونده ظالمین و منافقین را برای همیشه روکرد و اسلام امروز گسترش یافت.


وی در این باره اضافه کرد:شهدای ۸سال دفاع مقدس،شهدای ترور و شهدای مدافع حرم با جانفشانی و شهادت خود،امروز با گذشت۳۹سال  برخی از کشورها را وادار کردند که تاریخ جمهوری اسلامی را مطالعه بکنند و به آن نتیجه برسند که جمهوری اسلامی،حکومتی مردمی و‌شهادت طلب هستند و رمز پیروزی این کشور در گرو ملت آن کشور است.
 

جواد کولیوند بابیان اینکه حضرت زینب کبری(س)الگوی جهان اسلام در معرفی اسلام و اخلاق بود،بیان داشت: از دامن زنان عفیفه شهدا پرورش یافتند و امروز شهدا نیز تنها خواسته و صیتی که برای ما به جا گذاشتند،اخلاق و دفاع از حریم خانواده بود.


نماینده استان البرز،در بخشی دیگری از سخنرانی خود، به بحث مهم انتخابات پیش روی آینده، بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، اشاره کرد و اظهار داشت:با تحقق این مهم توطئه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد و امروزه دشمن از ابزارهای مختلفی برای تحقق خواسته‌هایش استفاده می‌کند تا فرایند انتخابات در ایران را کمرنگ جلوه دهد.

 
کولیوند بابیان اینکه هدف دشمن کمرنگ جلوه دادن مردم نسبت به انتخابات است، گفت: برگزاری انتخابات شفاف مهم‌ترین وظیفه مسئولان برگزارکننده این مهم است ومردم در انتخابات پیش رو، با آمدن پای صندوق‌های  رأی بار دیگر برگ زرینی در افتخارات کشور به ثبت می‌رسانند و دشمنان را سرشکسته  و مأیوس می‌کنند.
ارسال نظرات