خبرهای داغ:

ارزیابی مثبت سردار شریف از عملکرد معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان

سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه ارزیابی مثبت خود را از عملکرد معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۴۹۸۸۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار در ابتدا مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به ارائه گزارشی جامع از فعالیت ها و برنامه های انجام شده این معاونت پرداخت و گفت: مجموعه معاونت روابط عمومی سپاه استان سمنان درانجام برنامه های سازمانی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی به برنامه های مختلف انجام شده در پاسداشت و تکریم از خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برنامه های متعدد و متنوعی در این خصوص انجام شده و خواهد شد که از جمله آن ساخت مستندهای تلویزیونی در قالب راهیان نور و زندگی نامه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است و خوشبختانه رضایت عمومی نشان از تأثیرگذاری این فعالیت ارزشی است که توسط گروه تلویزیونی سپاه استان سمنان با همکاری صدا و سیمای مرکز سمنان انجام می شود.

در ادامه سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مثبت و رضایت بخش معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان در سال 95 اظهار داشت: کارنامه عملکردی روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان مطلوب است و جزء روابط عمومی های برتر کشور محسوب می شود.

وی بیان داشت: تقدیر از روابط عمومی های برتر نواحی مقاومت استان نیز در دستور کار است و برترین روابط عمومی ها به لوازم مورد نیاز از جمله دوربین عکاسی و ... مجهز خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار