با نزدیک شدن به زمان انتخابات شاهد بی‌توجهی به قانون از سوی برخی کاندیدهای شورای شهر و روستا هستیم.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۵۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یکی از وظایف اصلی شورای شهر و روستا گرفتن تصمیمات اساسی با توجه به قانون اساسی است و این درحالی است که افراد کاندید شده برای رسیدن به صندلی شورای شهر و روستا از هم‌اکنون به این قانون بی‌توجه هستند و با بی اعتنایی از آن عبور می‌کنند.
 
افرادی که قبل از رسیدن به این سمت از قانون تبعیت ندارند چگونه می‌توان انتظار داشت در زمان ورود به شورای شهر و روستا براساس قانون تصمیماتی در جهت رفاه حال مردم و پیشرفت شهر و روستا خواهند گرفت.
 
شاهد هستیم که کاندیدها برای جلب نظر مردم در قبل از انتخابات وعده‌ وعیدهای بسیاری را به مردم می‌دهند اما بعد از رسیدن به صندلی شورا شهر و روستا همه چیز به یک خاطره خوش تبدیل می‌شود و برخی افراد بیشتر به رفع مشکلات شخصی از طریق این منصب و یا ایجاد شغل برای اطرافیان خود مشغول خواهند شد و مشکلات مردم و پیشرفت شهر و روستا رو به فراموشی می‌رود.
 
یکی دیگر از رفتارهای بسیار ناپسند کاندید شورای شهر و روستا که در جامعه شاهد هستیم تخریب دیگر کاندیدها است که برخی با ایجاد کانال‌ها و گروه‌های تبلیغاتی سعی به تخریب دیگر رقبا دارند و با انتشار حرف‌های ناپسند دیگران را مورد مخاطب قرار می‌دهند.
 
فاطمه بیاتی اشکفتکی
ارسال نظرات