خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن؛

مخالفت با پخش مناظره‎های زنده نشانه ترس دولت از بیان واقعیت‎هاست

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به عدم پخش زنده مناظره‎ها از صدا و سیما، گفت: آیا دولت از بیان واقعیت‎ها به مردم ترس دارد؟ مگر دکتر روحانی در انتخابات سال 1392 دانستن را حق ملت نداستند، حال اگر دانستن حق ملت است مردم باید واقعیت‎ها را بدانند و آگاه باشند در کشور چه می‎گذرد.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۷۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه بندرترکمن، با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ارتش، اظهار کرد: معظم‎له در این دیدار تقویت اقتصادی را نقطه کلیدی و دارای اولویت کشور مطرح کردند، بر ضرورت برگزاری انتخابات در سلامت، امنیت، پرشور و با گستردگی تأکید کردند و فرمودند رسانه‎های بیگانه درصدد آسیب به انتخابات ایران هستند که ملت ایران همیشه با بیداری و هوشیاری برابر حرکت خصمانه با نشاط و گسترده در انتخابات حضور داشته و انتخاباتی سالم و گسترده برگزار می‎کنند که این یک ذخیره برای کشور خواهد بود و موجب مصونیت کشور می‎شود.
وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسؤولان از تشر آریکا نترسند، اگر می‎ترسند از جانب ملت ایران نترسند، گفت: همانطور که معظم‎له فرمودند یکی از شگردهای قدرت‎های بزرگ و متجاوز تهدید و تشر زدن است تا با بزرگنمایی خود و اخم و تهدید به دخالت و دست‎درازی کشورهای دیگر بپردازند.
امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه بدترین موقعیت یک کشور ترس مسؤولان از تهدید و تشر دشمن است، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با ترسیدن مسؤولان در را برای ورود و تعرض دشمن باز کردند و در صورتی که مسؤولان می‎خواهند بترسند به حساب مردم نگذراند زیرا ملت ایران پای آرمان‎ها ایستاده است، اگر اینطور نبود از سال 1357 تاکنون اثر و نشانی از ایران و ایرانی نبود، در واقع آمریکا و چه بزرگتر از آمریکا در مقابل نظامی که به مردم خود متصل است هیچ غلطی نمی‎تواند، بکند.

*اطلاع مردم از واقعیت‎های کشور حق مردم است
منصوری با اشاره به تصمیم هیأت دولت، وزرات کشور و ستاد انتخابات کشور مبنی بر عدم پخش زنده مناظره‎ها از صدا و سیما، بیان کرد: آیا دولت از بیان واقعیت‎ها به مردم ترس دارد؟ مگر دکتر روحانی در انتخابات سال 1392 دانستن را حق ملت نداستند، حال اگر دانستن حق ملت است مردم باید واقعیت‎ها را بدانند و آگاه باشند در کشور چه می‎گذرد.
وی اضافه کرد: ملت ایران باید بدانند در حالی که مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی تأکید دارند از 11 کشور مربا وارد ایران کردند سپس در کارخانه‎های ایران آنها را بسته‎بندی کردند.
امام جمعه بندرترکمن با ابراز تأسف از واردات مربا از کشورهای دیگر، یادآور شد: در حالی که مقام معظم رهبری بر افزایش صادرات و کاهش واردات به‎ویژه کاهش وارداتی که در ایران قابل تولید است تأکید دارند واردات مربا از کشورهای دیگر که به تولید و اشتغال کشور ما ضربه می‎زند و در حالی که می‎توانند با میوه‎های تولیدی در ایران مربا تولید کنند، بسیار جای تأسف دارد.
منصوری با بیان اینکه طبیعی است که با طرح چنین اقداماتی در مناظرات تلویزیونی دولت آسیب می‎بیند، با اشاره به اظهارات دکتر روحانی در شیراز مبنی بر اینکه ما خواستار مناظرات زنده تلویزیونی هستیم چرا صداو سیما مانع می‎شود، تشریح کرد: متأسفانه ایشان با این اظهارات صدا و سیما را تخریب کردند، چرا باید صدا و سیمایی را که زیر نظر مقام معظم رهبری است توسط برخی آقایان تخریب شود؟
وی متذکر شد: برخی آقایان همیشه فریاد می‎زنند صدا و سیما عملکرد و زحمات دولت را بیان نمی‎کند این در حالی است که تمام کانال‎ها خدمات دولت را طی این چند سال بیان می‎کند اگرچه خدمات دولت کم بوده است.
امام جمعه بندرترکمن با اشاره به افزایش حقوق افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی، اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم و خداوند را شکر می‎کنیم که نزدیک انتخابات مباحثی همچون سهام عدالت و افزایش حقوق افراد زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد مطرح می‎شود و مستمندان به حقوق خود می‎رسند و همچنین نزدیک انتخابات پروژه‎های مختلف افتتاح می‎شود.
منصوری با بیان اینکه اگرچه بیشتر اقدامات این چنینی جنبه تبلیغاتی دارد در عین حال جای قدردانی دارد، بیان کرد: اما سوالی هم در ذهن‎ها ایجاد می‎شود که چطور این اقدامات طی این چهار سال انجام نشده است؟ چطور تاکنون این اقدامات را انجام نداده‎اند وقتی که ملت ایران زیر چرخ‎های ناموزون و بی‎عدالتی اقتصادی له شده‎اند.
* شکست آمریکا در طبس مصداق بارز آیه «ان تنصرالله ینصرکم» است
وی با اشاره به سالگرد حمله نظامی آمریکا به طبس، اذعان کرد: آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی و شکست قدرت و عظمت پوشالی خود در جهان درصدد تلافی با ایران درآمد به ایران حمله نظامی کرد حال آنکه ابابیل‎های خداوند توسط شن‎های بیابان طبس هواپیماهای مدرن آمریکا را نابود کردند.
منصوری با بیان اینکه شکست آمریکا در طبس مصداق بارز آیه «ان تنصرالله ینصرکم» است، بیان کرد: همانطور که بارها امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند، بکند، زیرا توکل مردم ایران به خداوند است و در مسیر خداوند حرکت می‎کنند که این مسأله را طی بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی اثبات کردند و هیمنه آمریکا را شکستند.
وی با اشاره به جنایت وحشیانه داعش در حلب، تصریح کرد: شهادت 126 تن از کودکان حلب و مجروح شدن تعدادی از افراد حاکی از اوج توحش داعش بود که حتی به کودکان هم رحم نکرده است و متأسفانه در این حالت سازمان ملت چشمان خود را بر جنایات داعش، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بسته است.

* فاز 17 و 18 پارس جنونی حاصل زحمات جوانان ایرانی به‎ویژه سپاه پاسداران است
امام جمعه بندرترکمن با اشاره به بهره‎برداری از فاز 17 و 18 پارس جنوبی توسط رئیس جمهور، یادآور شد: فاز 17 و 18 متعلق به قرارگاه سپاه است که عظمت، موفقیت بزرگ اقتصادی در بحث میعانات گازی متان، میعانات گازی و ... به نمایش گذاشته شد و نیاز جامعه را به گاز به خودکفایی رساند که این موفقیت‎ها حاصل زحمات جوانان و مهندسان این مرزوبوم به‎ویژه سپاه پاسداران است که با ورود به عرصه‎های اقتصادی توانست گام‎های بزرگی بردارند.
منصوری با اشاره به دستاوردهای وزارت دفاع در رونمایی از موشک‎های مختلف، ضمن قدردانی از زحمات نیروهای مهندسی وزارت دفاع، اذعان کرد: نخستین هواپیمای جت آموزشی کشور، پهباد تاکتیکی مهاجر 6، موشک کروز نصیر و موشک هوا به هوای فکور در این هفته رونمایی شد.
وی با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان بر اثر وقوع سیل آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل، گفت: متأسفانه تعدادی از هموطنان ما در این حادثه جان باختند و زمین‎ها، خانه‎ها و باغ‎ها آسیب دیدند که پیام تسلیت مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و سایر مسؤولان ابراز همدردی با مردم شریف و بزرگوار این استان‎ها بوده است.
امام جمعه بندرترکمن با اشاره به فتوای امام جمعه مکه مبنی بر اینکه شیعیان عراق، ایران و لبنان مجوس و کافر هستند و خون و ناموس هر کسی که طرفدار خمینی باشد حلال است، اذعان کرد: از طرفی مسؤولان ما در عربستان نشست برگزار می‎کنند از طرفی دیگر امام جمعه مکه چنین سخنانی را بیان می‎کند.
منصوری بیان کرد: مسؤولان این مسأله را جدی پیگیری کنند که جان، مال و ناموس زائران ایرانی در خطر نباشد و حق ملت ایران در مکه ضایع نشود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها