امام جمعه پلدختر گفت : کاندیداها در برخورد و مناظره ادب در گفتار را رعایت و آب به آسیاب دشمن نریزند و طوری عمل نکنند که در این ایام دشمن‌شاد شود.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۸۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد سوری امام جمعه پلدختر نیز در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: در دنیای امروز کشورهای غربی کاندیداها را بزک می‌کنند و آن را دین معرفی می‌کنند.

وی افزود: ما که مسلمانیم و در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم باید سعی کنیم کاندیداها و طرفداران آن‌ها از اهانت به دیگران بپرهیزند و آخرت خود را از دست ندهند.

امام‌جمعه پلدختر عنوان کرد: کاندیداها وظایفی دارند ازجمله این‌که از جاده انصاف خارج نشوند و کاندیداها برای حفظ نظام همه‌چیز را بر زبان جاری نکنند و موجب نگرانی مردم نشوند.

وی بیان کرد: کاندیداها در برخورد و مناظره ادب در گفتار را رعایت و آب به آسیاب دشمن نریزند و طوری عمل نکنند که در این ایام دشمن‌شاد شود.

سوری تصریح کرد: هر کاندیدایی برنامه‌های خود را مطرح کند تا مردم بتوانند انتخاب کنند و کسی که انتخاب شد باید تلاش کند تا مشکلات مردم حل شود.

وی ایمان و اعتقاد را یکی از مؤلفه‌های مهم در انتخاب مردم دانست و گفت: کسانی که خود را به مردم عرضه می‌کنند باید با جدیت برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

امام‌جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: یکی از مؤلفه‌هایی مردم این است کسانی معرفی می‌کنند که دشمن از آن‌ها می‌ترسند چنین افرادی میدان به دشمن نمی‌دهند که این برگ برنده‌ای است و مردم هم می‌دانند باید کارکن‌اند که دشمن خوشحال نشود

انتهای پیام /ز


ارسال نظرات