نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

کنسرت موسیقی بانوان لغو شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد خواستار لغو کنسرت موسیقی بانوان در لرستان شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۸۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه ما یک انتخابات سرنوشت ساز و مهمی در پیش داریم اما می بینیم بعضی از کارهایی صورت می گیرد که باعث به هم خوردن آرامش جامعه است، اظهار داشت:برگزاری کنسرت موسیقی بانوان در خرم آباد یکی از این موضوعات است.

وی با بیان اینکه امروز متاسفانه برگزاری کنسرت های موسیقی دارد گسترش می یابد و تبدیل به یک مسابقه می شود که این موضوع در جای خود مورد تجزیه و تحلیل باید قرار بگیرد افزود: برخی با مانور دادن روی برگزاری کنسرت های موسیقی به دنبال تحکیم صندلی ریاست خود هستند و می خواهند به بالا اعلامی بدهند که چنین کاری کردیم، در حالیکه خودشان این کار را قبول ندارند، کسی که متشرع باشد و متعبد باشد این کارها را نمی پسندد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه عده ای هم با برگزاری کنسرت ها به دنبال تجارت کنسرت موسیقی هستند و جیب خود را از این راه پر می کنند، تصریح کرد : حتی در مورد موضوع خلاف شرع بودن و حرام بودن نیز بعضی حاضرند اخلاق و آداب و شرعیات را زیر پا بگذارند اما یک کنسرت موسیقی برگزار کنند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه چه مفهومی دارد برگزاری کنسرت بانوان در خرم آباد؟ گفت: بعضی می گویند دنبال شادی مردم هستیم، اما شادی مردم به این است که جوان بیکارش اشتغال یابد.

وی با تاکید بر اینکه آیا این افتخار است که بگوییم بله بیش از ۳۰۰ کنسرت برگزار کرده ایم؟ آیا اینکه چندتا خانم را بیاوریم اینجا بخوانند و نوازندگی کنند فرهنگ و هنر است؟ عنوان کرد: به بهانه فرهنگ و هنر و موسیقی چنین اقدامی انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه چرا عبرت نمی گیریم و کاری می کنید که مومنان را آزرده خاطر کند، مردم لرستان ولایتمدار هستند و مومن هستند، گفت: آیا فقط کمبود لرستان این است زنان بیایند بخوانند؟ استان لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی است نه پایلوت موسیقی و نوزاندگی و این ها.

آیت الله میرعمادی خطاب به این افراد با تاکید بر اینکه پرهیز کنید، نکنید این کارها را، عنوان کرد: مخصوصا در آستانه انتخابات، چگونه انتظار است مردم مومن این صحنه ها را ببینند و سکوت کنند.

وی با اشاره به اینکه ما از وزیر ارشاد می خواهیم جلوی کنسرت بانوان را در خرم آباد بگیرند، اظهار داشت: ۱۵ روز مانده به انتخابات می خواهند کنسرت موسیقی برگزار کنند، آیا جوانب قضیه را سنجیده اند؟ اگر مردم نجابت می کنند و چیزی نمی گویند نباید سوء استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه از شورای تامین استان می خواهیم جلوی این کنسرت را بگیرند و اینقدر با احساسات پاک مردم بازی نکنند، خاطر نشان کرد: دنبال دین، تقوا و ایمان و مسائل دینی باشید، این ها عاقبت به خیری دارد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه مجدانه خواستار لغو کنسرت موسیقی بانوان هستیم، گفت: اگر اینگونه کنسرت ها سنت بشود دیگر آن ویژگی ها و خصایص ولایی که مردم دارند زیر سوال می رود.

 
انتهای پیام /ز

ارسال نظرات