خبرهای داغ:
امام جمعه خوي:

ملت ایران با حضور خود در تمام صحنه ها دشمن را ناامید کرده است

حجت الاسلام شکوری گفت: ملت ایران با حضور خود در تمام صحنه ها دشمن را نا امید کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۰۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه خوي در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت 29 فروردین و روز ارتش در شهرستان خوی برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: خداوند در قرآن می فرماید كسانى كه ايمان آورده و هجرت كرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‏ اند نزد خدا مقامى هر چه والاتر دارند و اينان همان رستگارانند.

وی در ادامه افزود: مصداق بارز این آیه شریفه در عصر ما ملت متعهد ایران می باشند که در راستای دفاع از دین مقدس اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی هم ایمان آورند و هم به جهاد پرداختند و از مال و جان خود در این راه دریغ نکردند و خداوند هم پاداش چنین اشخاصی را در این آیه و آیات بعد چنین می دهد که آنان پیروزمندان و رستگاران واقعی هستند خداوند آنها را به رحمت و رضایتمندی خود بشارت می دهد و باز بشارت می دهد به باغ های بهشتی که نعمت های جاودانه دارد.

حجت الاسلام شکوری در ادامه با اشاره به شرایط حاکم بر منطقه و جهان نيز گفت: امروز در حالی سالروز ارتش را گرامی می داریم که شرایطی ویژه در منطقه و جهان حاکم است از قبیل :حاکمیت و گسترش ناامنی در نوع کشورهای اسلامی، کشتار روزمره فلسطینیان مظلوم توسط رژیم اشغالگر قدس، وابستگی نوع حاکمان کشورهای اسلامی به آمریکا، قتل عام روزمره مسلمانان در کشورهای اسلامی توسط گروه های تروریستی و تکفیری، قتل عام مردم مظلوم کشورهای سوریه، عراق، بحرین و یمن توسط رژیم مرتجع عربستان سعودی و گروه های تکفیری و دهها ظلوم و ستم دیگر.

وی در ادامه اظهار داشت: در مقابل آنان جبهه مقاومت اسلامی قرار دارد که چند سال است در کشورهای سوریه عراق، لبنان و یمن و بحرین در حال مقاومت بوده و سنگر به سنگر پیشروی نموده و انان را شکست می دهند.

وی تصريح کرد: موفقیت جبهه مقاومت در حدی است که رژیم های مرتجع منطقه تروریست ها و استکبار جهانی در شرایط انفعال قرار گرفته و ناچار هستند شکست قطعی را بپذیرند.

حجت الاسلام شکوری در پایان سخنان خود با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از ارتش، سپاه پاسداران و سایر این نیروها نيز گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در سطح جهان تنها نیروهای مسلح صد در صد مکتبی می باشـند، فرمانـده کـل قـوا بر نیـروهـای مـسلـح یـک مجتهد جامع الشرایط و زمان شناس می باشد.

وي درهمين راستا ادامه داد: تنها نـیروی مسلحی هستـند کـه از پـشتوانـه قوی و صد در صد مردمی برخوردار هستند، دارای تجربیات ارزشمند 8 سال دفاع مقدس می باشند، در تجهیزات و تاکتیک های نظامی و تسلط به اوضاع منطقه به مرحله خودکفایی رسیـده انـد و نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ما حمایت و دفاع از جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی را برای خود یک وظیفه و رسالت اسلامی و انقلابی می دانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار