خبرهای داغ:

اولین جلسه هم اندیشی هادیان سیاسی در ارومیه برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی هادیان سیاسی بسیج با حضور کارشناسان سیاسی شهرستان ارومیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۰۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این جلسه سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد فرمانده سپاه ارومیه با اشاره به حساسیت موضوع انتخابات گفت: همزمانی دو انتخابات مهم پیش رو دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به فضای روشنگری منطقی و عدم شبهه افکنی در بین آحاد ملت و بسیج نیاز دارد.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم در این وظیفه سنگین موفق عمل نموده و مطالبمان را طوری ارائه نماییم که در راستای استیلای انقلاب اسلامی و با توجه به شاخصه های مد نظر مقام معظم رهبری پیش رفته و انتخاب درست و اصلح را تبیین نماییم.

در ادامه جلسه سید هادی ابراهیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ارومیه خاطر نشان کرد: ما برای یکپارچه سازی و اثر بخشی مطلوب باید ساز و کار یکدست همراه با سطح بندی هادیان سیاسی، مخاطب مداری مد نظر داشته و بکارگیری سخنرانان بومی و کشوری را به بهترین شکل در نهضت های روشنگری در نظر بگیریم.

در خاتمه سروان پاسدار پوریا عبداله زاده مسئول سیاسی سپاه ارومیه با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان ارومیه و انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در انتخابات پیش رو با سه جریان اصلاح طلبان و حامیان دولت، جریان اصولگرایی و تشکل جمنا و جبهه انحرافی یکتا مواجه می باشیم که باید اطلاعات کافی در اختیار داشته و با آگاهی لازم نسبت به روشنگری و بصیرت افزایی در بین بسیجیان اقدام نماییم.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر و روستا گفت: در انتخاب فرد اصلح با مدنظر قرار دادن شاخصهای انقلابیگری اندیشه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری می توان نمایندگانی انتخاب کنیم که در طراز انقلاب اسلامی باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار