خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

آرمانخواهی و حق طلبی، دلیل دشمنی دشمنان با نظام و ملت ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمنان می خواهند با گفتمان انقلاب اسلامی که گفتمان مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی و مقابله با زورگویی است، بایستند و مشکل آنها آرمانخواهی و حق طلبی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۰۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در نشست بصیرتی دانشجویان دانشکده سما میاندوآب با اشاره به جنگ نرم دشمنان، اظهار کرد: دانشجویان افسران جنگ نرم و اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند و نقش آنها در مقابله با تهدیدات دشمنان در جنگ نرم بسیار مهم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه کدام سازمان و معاهده بین المللی اجازه می دهد که کشوری، کشور دیگر را به بهانه، بمباران کرده و مردم را به خاک و خون بکشد، افزود: برخی مدعیان دفاع از حقوق بشر و غربی ها هر جا که منافع آنها ایجاب کند وارد میدان می شوند و از سوی دیگر هنوز هم نتوانسته اند سندی در مورد حمله خود به عراق ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان برای مقابله با آرمان خواهی ملت و نظام ما تلاش می کنند، گفت: ترور، تهدید، جنگ هشت ساله و اقدامات مختلف که برای دست یابی به اهداف خود انجام داده اند و به نتیجه نرسیده اند و اکنون تلاش دارند تا از درون به نظام ضربه بزنند.

مولودی با بیان اینکه دشمنان به دنبال استحاله انقلاب از درون هستند، تصریح کرد: آنها می خواهند با گفتمان انقلاب اسلامی که گفتمان مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی و مقابله با زورگویی است، بایستند و مشکل آنها آرمانخواهی و حق طلبی ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان دشمنان از بسترهای مختلف مانند انتخابات برای پیاده کرده اهداف خود استفاده می کنند ، اظهار کرد: امروز دشمن از فضای مجازی به عنوان یک ابزار برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند و باید در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن هوشیار و آگاه بود.

وی با تاکید بر ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان، گفت: نباید از دشمن ترسید و عقب نشینی کرد، بلکه باید در مقابل دشمنان ایستاد.

مولودی با بیان اینکه انقلابی عمل کردن و اندیشیدن مشکل گشاست، افزود: همانطور که مقام مظم رهبری فرمودند، هر جا مدیریت کارآمد، فعال، پرتوان و انقلابی داشتیم، کارها پیش رفته است و لذا همه باید انقلابی عمل کنیم.

ارسال نظرات