کد خبر: ۸۸۵۰۰۱۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
سردار یدالله بوعلی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش «مدافعان حرم» با بیان اینکه بسیجیان عشایر کهگیلویه و بویراحمد در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام حضور خود را ثابت کرده‌اند، اظهار داشت: بسیجیان استان از دیروز تاکنون در سه ناحیه دنا، یاسوج و سپاه عشایر در حال برگزاری رزمایش هستند.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در همه عرصه‌های نظام سربلند بوده و نسل سوم و چهارم انقلاب نیز با همان شور نسل‌های گذشته در عرصه‌های دفاع از کیان انقلاب اسلامی حاضر هستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: در این انتخابات نیز مطمئنا بسیجیان عزیز در تبیین ارزش‌ها و رسالت‌های انقلاب پیشتاز هستند.

سردار بوعلی به شاخصه‌های یک کاندیدای اصلح اشاره داشت و تصریح کرد: فردی که می‌خواهد امور اجرایی کشور را به دست بگیرد باید مؤمن و مقید به ارزش‌های دینی و تابع ولایت فقیه بوده و همواره یاد خدا در دلش یاشد.

فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد استکبارستیزی و جرأت بیان مواضع ملت ایران را از دیگر شاخصه‌های رئیس‌جمهور عنوان و ابراز کرد: امیدوارم مردم فردی را انتخاب کنند که چنین روحیاتی را داشته و مدافع تشیع و مبارزه علیه کفر در سراسر جهان اسلام باشد.

ارسال نظرات