نمایشگاه«مهر درخشان» که با همکاری بسیج سازندگی، آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در مشهد برپاشد به دلیل استقلال زیاد زائران و مجاوران تا پایان ماه رجب تمدید شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۱۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دومین نمایشگاه مهر درخشان که با استقبال زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی همراه بود تا پایان ماه رجب تمدید شد.
 
این نمایشگاه که تا پایان فروردین ماه پذیرای بالغ بر 250هزار بازدید کننده زائر و مجاور بوده است به دلیل درخواست غرفه داران و استقبال بازدیدکنندگان تمدید شد.
 
نمایشگاه مهر درخشان دو که از دهم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های آستان قدس رضوی آغاز به کار کرده است با ارائه محصولات فرهنگی شامل کتاب، نوشت افزار، عفاف و حجاب و سوغات زیارت شامل فرش، تابلو فرش، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، زیورآلات و اقتصاد درون زا شامل منسوجات و پوشاک ایرانی اسلامی، گیاهان دارویی و عناب، منبت معرق، محصولات چوبی، تزئیینات خانه و آشپزخانه، شیرینی های خانگی و عسل و کلوچه در غالب 118 غرفه میزبان زائران و مجاوران است.
 
محصولات و صنایع هنری ارائه شده در این نمایشگاه  که توسط هنرمندان و کارآفرینان استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی تهیه و تولید شده است.
 
لازم به ذکر است نمایشگاه مهر درخشان برای دومین بار در راستای حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی توسط آستان قدس رضوی و با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها