قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، اعتقاد و باور قلبی به توان و استعداد جوانان کشور و جلوگیری از واردات محصولات خارجی محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۲۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری در بازدید از بخش‌های مختلف کشاورزی و دامپروری مزرعه نمونه آستان قدس رضوی گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده است بایستی همه ظرفیت‌های موجود را برای اجرای منویات ایشان به کار بگیریم.
 
وی تصریح کرد: مزرعه نمونه نمادی از اقتصاد مقاومتی است و متخصصان و کارشناسان متعهد این مجموعه اثبات کرده‌اند که می‌توان با تلاش و همت مضاعف به سوی تعالی و پیشرفت اقتصادی و صنعتی گام‌های موثر و بزرگ برداریم.
 
بختیاری با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توجه جدی به موضوع اقتصاد مقاومتی اذعان داشت: کارگروه ویژه‌ای برای این منظور تشکیل شده و بنا داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های مجموعه و هم‌افزایی شرکت‌های مختلف در جهت ایجاد اشتغال جوانان کشورمان حرکت کنیم.
 
بختیاری با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های انرژی، نانوتکنولوژی و صنایع دفاعی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در طی سه دهه اخیر که تحریم‌های ظالمانه و هشت سال دفاع مقدس را تجربه کرده به این باور و اعتقاد رسیده است که وعده الهی در نصرت مظلومان و مستضعفان به وقوع پیوسته است.
 
وی گفت: بدون شک دولت و دستگاه‌های متولی واردات کشور در حمایت از تولید داخلی نقشی اساسی دارند و بایستی با درنظرگرفتن مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی فضای مناسبی را برای تولید و عرضه محصولاتی که در کشور تولید می‌شوند،مهیا کنند.
 
شایان ذکر است، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این بازدید از باغات الگویی،گلخانه و واحد تولید نشاء و کشتارگاه صنعتی مزرعه نمونه دیدن کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها