نخستین جلسه سرمربیان صالحین با استادیار شهرستان خاتم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در محل دفتر امام جمعه هرات برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۴۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در این جلسه ابتدا مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج خاتم ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از استادیار و سرمربیان صالحین توضیحاتی را در خصوص تشکیل جلسات سرمربیان صالحین با استاد یار مطرح کرد واز سرمربیان خواست تا گزارش کاری از فعالیت های خود در زمینه شناسایی مربیان ارائه نمایند.

در ادامه کلیه سرمربیان از نحوه فعالیت و اقدامات خود در امر صالحین به صورت جداگانه گزارش داده و در گزارشات خود به رشد اخلاقی و تربیتی متربیان اشاره نموده و مصداق و نمونه برای اعضای حاضر ارائه نمودند .

سپس سرهنگ آزادی نژاد فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج خاتم ضمن تقدیر وقدردانی از زحمات استادیار و سرمربیان، انتظارات سپاه را مطرح و خواستار فعالیت مضاعف درخصوص تحقق فرایند شجره طیبه صالحین شد .

در پایان نیزحجت الاسلام جعفری استاد یار صالحین طی سخنانی خواستار نظارت و سرکشی مستمرسرمربیان از مربیان و همچنین مربیان از سرگروه ها شد و اشاره ای به موضوعاتی نظیر نقش و اهمیت حلقه‌های صالحین، آسیب‌شناسی صالحین و ارائه راهکار مناسب در جهت رفع موانع و تقویت بعد معنوی، سیاسی و فرهنگی بسیجیان با رویکرد کادرسازی و تربیت نیروی تراز انقلاب مطرح کرد .

گفتنی است در این جلسه تاکید بر هم اندیشی در خصوص بهبود روشهای معنویت افزایی و بصیرت افزایی گروه های صالحین گردیده و سرمربیان متعهد شدند در نشست ها با مربیان حوزه ها ، احکام ومسائل روز را مطرح و به شبهات مربیان و سرگروه ها در یک فضای صمیمی و دوستانه پاسخ بدهند و در جلسه آتی اهم فعالیت های خودشان را همراه با آسیب های احتمالی و راهکارهای برون رفت از آن آسیب ها را مطرح نمایند.


ارسال نظرات