جوکار گفت: بیان برخی اظهارات از سوی برخی مسئولان سبب جری‌تر شدن دشمن و اعمال فشارها و تحریم‌های بیشتری علیه ملت شده و این واقعیت را هویدا ساخته که هر چه در برابر دشمن کوتاه بیاییم آن‌ها جسورتر می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۵۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ؛ با اشاره به اینکه ترس از دشمن در حکومت‌های گذشته ضربات سنگینی را به کشور و ملت ایران وارد کرده است گفت: برای نمونه وقتی به دوران حکومت شاه سلطان حسین صفوی نگاه می‌کنیم می‌بینیم در دوران حکومتی وی به دلیل عدم لیاقت و ترس از بیگانگان چه مشکلات زیانباری را برای کشور به وجود می‌آورد و فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری مصداق عبرت‌آموزی و درس گرفتن از حوادث و تجربیات تلخ گذشته است.

محمد صالح جوکار در ادامه بیان داشت: در ابتدای دوران دفاع مقدس نیز افرادی بودند که در مقابل حمله صدام ترسیدند و حتی پیشنهاد تسلیم و سازش را مطرح کردند اما با فرمایشات و تأکیدات حضرت امام خمینی (ره) رزمندگان ما در برابر دشمن ایستادند و کشور را از لوث وجود صدامیان پاک کردند.

جوکار افزود: متأسفانه در دوره اخیر برخی از مسئولین در برابر تهدیدات دشمن ترسیده و این ترس سبب شد تا در مقابل او کوتاه بیایند درحالی‌که وقتی دشمن با زبان قلدرمآبانه سخن می‌گوید باید ما نیز به‌مانند خودش رفتار کنیم چراکه بر اساس آیات قران کریم در صورت ایستادگی و حفظ روحیه شجاعت و نترسیدن از دشمن است که بر آن‌ها پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران کشور باید به آیات نورانی قران تأسی کنند و در مقابل دشمن، هراسی به خود راه ندهند اظهار داشت: مقام عظمی ولایت دقیقاً در سخنانشان بر همین نکته تأکید داشتند.

نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در مجلس خاطرنشان کرد: در اثر بی‌تدبیری، خستگی و ترسیدن برخی از دولتمردان امروز به نقطه‌ای رسیدیم که برخی در جامعه فکر می‌کنند گره مشکلات اقتصادی کشور فقط به دست بیگانگان باز می‌شود درحالی‌که با در اختیار داشتن سرمایه‌های عظیم مادی و انسانی از قدرت بسیار بالایی در این زمینه برخورداریم و اجرای اقتصاد مقاومتی می‌تواند شکوفایی اقتصاد را در پی داشته باشد.

جوکار تأکید کرد: بیان برخی اظهارات از سوی برخی مسئولان نظیر اینکه آمریکا می‌تواند با فشار دادن یک دکمه کشور را نابود کند و یا خزانه دولت خالی است سبب جری‌تر شدن دشمن و اعمال فشارها و تحریم‌های بیشتری علیه ملت شده و این واقعیت را هویدا ساخته که هر چه در برابر دشمن کوتاه بیاییم آن‌ها جسورتر می‌شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس نهم در ادامه به تخریب انتخابات در رسانه‌های بیگانه اشاره کرد و اذعان داشت: برخی به دنبال ایجاد خلل درروند انتخابات هستند اما آنچه مهم است این است که انتخابات باید بر اساس قانون سالم و در کمال آرامش برگزار شود و هر کس توسط مردم انتخاب شد رئیس‌جمهور این کشور بوده و هیچ‌کس حق ندارد در مقابل خواست و اراده مردم بایستد.

وی به مجریان انتخابات نیز توصیه کرد بدون وابستگی به فرد یا گروهی از آرای مردم محافظت کرده و از دخالت در انتخابات و هدایت مردم به سمت فرد یا گروهی خاص به‌شدت پرهیز کنند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب در خصوص تصمیم‌گیری این تشکل سیاسی در خصوص معرفی نامزد نهایی خود هم گفت: هنوز برای جمع‌بندی زود است و امیدواریم با رایزنی‌هایی که با دوستانمان انجام خواهیم داد بتوانیم فردی دلسوز، شایسته و متعهد را برای نجات کشور از این شرایط بحرانی اقتصاد به ملت بزرگ ایران معرفی کنیم.

ارسال نظرات