خانم نقدی یکی از کارآفرینان بسیجی ایلامی است که توانسته با استفاده از پخت شیرینی محلی بژی برساق وانواع کلوچه ها، آش های محلی وسنتی وتهیه انواع ترشی وشوریجات، برای خود و3نفر دیگر به طور مستقیم و 12 نفر غیر مستقم شغل ایجادکند او کار را باعث افتخار وبالندگی خود می داند.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۷۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، خانم نقدی یکی از کارآفرینان بسیجی ایلامی است که توانسته با استفاده از پخت شیرینی محلی بژی برساق وانواع کلوچه ها، آش های محلی وسنتی وتهیه انواع ترشی وشوریجات، برای خود و3نفر دیگر به طور مستقیم و12 نفر غیر مستقم شغل ایجادکند او کار را باعث افتخار وبالندگی خود می داند.

او باوجود اینکه با مشکلات زیادی مواجه بوده است توانسته بر مشکلات فائق آیدومحدویت ها راکنار بزند و چرخ اقتصاد مقاومتی را برای خود ودیگران به حرکت در آورد تا از این طریق درآمد کسب، و برای خود ودیگران اشتغال زایی کند و در عرصه کارآفرینی پیروز وسربلندشود.

اوسرمایه اولیه خود رابرای شروع این کار5میلیون ریال اعلام کرد وگفت : ماهانه بطور متوسط بین مبلغ10میلیون تا 30میلیون ریال درآمد دارم وعلاوه بر احیای فرهنگ بومی محلی با پخت شیرینی محلی بژی برساق افتخار خدمت به همشهریان عزیزم را دارم.

وی ادامه داد: در یک محیط 10متر مربعی برای کارگاه این شغل کافی است وجوانان از کار کردن نهراسند زیرا روزی با خداوند متعال است و کارکردن عیب نیست.

خانم نقدی بیان کرد: روزانه باپخت 50کیلو شیرینی وتقسیم در بین شیرینی فروشی سطح شهر ایلام وشهرستانها توانسته ام شعار اقتصاد مقاومتی را به مرحله عمل برسانم و الحمداله از شغل خود راضی هستم وبرخود به خاطر کارکردن وکسب رزق حلال وخدمت به مردم شهرم می بالم.

 

 
ارسال نظرات