رضییان با بیان اینکه وضعیت اشتغال شهرستان سوادکوه نابسامان است، گفت: ظرفیت اشتغال‌زایی زغال‌شویی از قبل تکمیل شده بود و بسیاری از مردم انتظار معرفی نیرو داشتند و در حوزه‌های دیگر البرز مرکزی باید برنامه‌ریزی لازم برای اجرایی‌شدن طرح‌ها انجام شود.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۸۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالله رضیان  با اشاره به اینکه از روند فعالیت‌های البرز مرکزی گِلایه دارم که در چارچوب صورت‌جلسات اجرایی نشد، گفت: از اجرایی‌شدن زغال‌شویی تقدیر می‌کنم ولی به ظرفیت ۵۰۰ هزار تنی آن چقدر زغال می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کک‌سازی سوادکوه با موانع سازمان محیط زیست روبرو است و محیط‌زیست به اندازه کافی ما و مردم را برای راه‌اندازی کک‌سازی اذیت کرد، اظهار کرد: ۱۲ میلیارد اعتبار به دلیل موانع محیط‌زیست در سال گذشته از دست رفت و قول و قرارهایی که انجام شده بود و مقرر شد تا نظر استاندار مازندران بیان شود و بر خلاف صورت‌جلسات، مدیرکل جدید محیط زیست استان نامه دیگر برای رئیس سازمان محیط زیست ارسال و نظر مخالفت معاون سازمان محیط‌زیست برای اجرای کک‌سازی صادر شد.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در موضوع کک‌سازی، کوتاه نمی‌آییم، افزود: اگر لازم باشد از رئیس جمهور طرح سؤال خواهیم کرد و تصمیمات ابتکار معاون رئیس جمهور مردم را اذیت کرده است.

این مسؤول با بیان اینکه وضعیت اشتغال شهرستان سوادکوه نابسامان است، گفت: ظرفیت اشتغال‌زایی زغال‌شویی از قبل تکمیل شده بود و بسیاری از مردم انتظار معرفی نیرو داشتند و در حوزه‌های دیگر البرز مرکزی باید برنامه‌ریزی لازم برای اجرایی‌شدن طرح‌ها انجام شود.

رضیان خواستار توجه لازم به حقوق کارگران معادن البرز مرکزی شد و با بیان اینکه کارگران البرز مرکزی با کمترین مزد کار می‌کنند و ما نمایندگان هم پیگیر پول زغال از ذوب آهن اصفهان هستیم، اظهار کرد: درباره پارک جوارم توسط سرمایه‌گذار، قول و قرارهای انجام شد و سرمایه‌گذارانی هم پیدا شدند و چون در اختیار سرمایه‌گذار موجود است باید مدیریت شود.

وی به وضعیت اشتغال شهرک صنعتی شور‌مست سوادکوه اشاره کرد و افزود: در «بهین‌یاب» فعالیت‌های انجام شد که اعلام شد برای حفظ اشتغال و سرمایه موجود بود که من این موضوع را قبول ندارم و شهرک صنعتی شورمست تقریباً تعطیل است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۶ سالن ورزشی نیمه‌کاره در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی وجود دارد که پیگیر اجرایی شدن آن هستیم، خاطر‌نشان کرد: برقی کردن قطار تهران گرگان و پیگیری برای استفاده از فلورین هم در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه اگر قرار باشد که همگان تأیید شوند، دیگر نیاز به هیأت اجرایی و نظارت نبود به افزایش اقتدار پایدار نظام با برگزاری انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری انتخابات با حضور پرشور مردمی باعث سربلندی نظام می‌شود و دشمن تلاش می‌کند که بی‌اعتمادی مردم را گسترش دهد که این نقشه دشمن با حضور گسترده مردم عقیم می‌ماند.

رضیان با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، از برگزاری سه جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها