مدیر کل کمیته امداد استان کرمان بر توجه و مراقبت در عدم استفاده ابزاری از مددجویان در عرصه رقابت های انتخاباتی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۰۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، "یحیی صادقی" در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان که با حضور معاونان و مدیران کمیته امداد سطح استان برگزارشد، به فضای جامعه و التهابات ناشی از انتخابات پیش رو و هم چینن اهمیت شرکت در این انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و تجلی اراده مردم و به ویژه محرومان و مستضعفان در تعیین سرنوشت مسایل کلان کشور است.
وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت حداکثری آنان مهم ترین عامل در تحقق اهداف عالی نظام اسلامی به ویژه مبارزه با فقر و محرومیت است.
صادقی هر دو انتخابات پیش رو شامل انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در مقیاس خود دارای اهمیت دانست و بر ترغیب و تشویق حضور حداکثری مردم در انتخابات به دور از جهت دهی و ورود به مسائل حاشیه ای و هم چنین پرهیز از همراهی و دخالت در امور شبهه ناک انتخاباتی تاکید کرد.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با تاکید براین که کمیته امداد وارد فضای سیاسی انتخابات نخواهد شد، ضمن دقت و توجه بر عدم استفاده ابزاری از مددجویان در عرصه رقابتهای انتخابات خواستار مراقبت جدی و پیشگیری از بهره برداری ابزاری و سیاسی از محرومیت های مادی و غیر مادی خانواده های تحت حمایت در جریان رقابت های انتخاباتی از سوی گروهها ، احزاب ، جناح ها و تشکل های صنفی در این رابطه شد.
وی تصریح کرد: ما جفا می دانیم که مددجوی تحت حمایت مورد سوء استفاده ابزاری قرار گیرد و به همین منظور به طور جدی از استفاده ابزاری از مددجویان در عرصه انتخابات مراقبت می نماییم.
ارسال نظرات