انقلابیون جوان استان فارس در نامه شماره 2 خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم:
انقلابیون جوان استان فارس در نامه "شماره دو" نوشت: مواضعی که اتخاذ می کنید و یا این که کدامین رویداد و اتفاق را شایسته موضع گیری می دانید و نسبت به کدام بی تفاوت هستید مورد مداقه قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۱۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، انقلابیون جوان استان فارس و دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فارس در نامه "شماره دو" خود به کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نوشت: مواضعی که اتخاذ می کنید و یا این که کدامین رویداد و اتفاق را شایسته موضع گیری می دانید و نسبت به کدام بی تفاوت هستید مورد مداقه قرار خواهد گرفت که به واقع خط سفید بین سطور نوشته ها خواناتر از خود نوشته ها می تواند باشد لذا موضع نگرفتن ها هم خوانده خواهد شد.

متن کامل نامه شماره 2 انقلابیون جوان استان فارس بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

حضور ارجمند آقایان اسحاق جهانگیری، حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی، محمد باقر قالیباف، مصطفی میر سلیم، سید مصطفی هاشمی طبا

با سلام و تحیات الهی؛

نامه ای که به سمع و نظر می رسد در ادامه نامه شماره اول انقلابیون جوان استان فارس است که به نمایندگی از جوانانی که پس از گذشت چهار دهه از استمرار و استکمال جمهوری اسلامی معتقدند که راه برون رفت از سختی ها و گردنه های جان فرسای پیش روی پیشرفت نظام اسلامی، انقلابی بودن،انقلابی عمل کردن و اعتقاد داشتن به اسلام و ارزش های جهان شمول و جاودانه آن است که «حَلاَلُ مُحَمَّدٍ حَلاَلٌ أَبَداً إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ وَ حَرَامُهُ حَرَامٌ أَبَداً إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ».

جمهوری اسلامی به خاطر ساز و کار جمهوریت که عمق در اندیشه های اسلام عزیز ریشه دارد در ادوار گذشته روندهای مختلفی را برای حرکت  در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی پیش گرفته است و سعی بر آن داشته که ضعف های خود را در این ساز و کار تکمیل کند و با گذر زمان کامل تر شود اما در این مسیر طی شده با تجاربی که اندوخته، بر این باور است که کشور برای پیش روندگی و پیش برندگی نیاز به اندیشه انقلابی دارد و هرجا رفتار غیر از این بوده است هزینه های گزافی را بر ملت و بخصوص مستضعفین وارد کرده است. از این رو بر خود تکلیف دانستیم که بنابر وظیفه دینی و انقلابی مان در این ایام که هنوز فضای کدر و مات تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آغاز نشده است نکاتی را گوشزد کنیم؛

1- با شروع ایام تبلیغات ریاست جمهوری، رقابت برای تصدی پست ریاست جمهوری داغ و داغ تر می شود، آنچه مهم تر است، ولایتمداری ، تمکین به قانون اساسی،هزینه های متعارف تبلیغاتی، عدم تهمت و دروغ زنی به یکدیگر است که در فضای دروغ پردازی و تهمت زنی شاید در این که کدام یکی از طرفین را پیروز بدانیم اختلاف باشد ولی آنچه مشخص است شکست و ناامیدی مردم و به محاق رفتن مطالبات به حق این ملت و انقلاب است که برخی از آن مطالبات در نامه اول اجمالا بیان شد.

2-تمامی بزرگواران در نظر داشته باشند مواضعی که اتخاذ می کنند و یا این که کدامین رویداد و اتفاق را شایسته موضع گیری می داند و نسبت به کدام بی تفاوت هستند مورد مداقه قرار خواهد گرفت که به واقع خط سفید بین سطور نوشته ها خواناتر از خود نوشته ها می تواند باشد لذا موضع نگرفتن ها هم خوانده خواهد شد.

3- از آنجا که یکی از شروط احراز صلاحیت داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری سوابق مثبت است، لذا کارنامه شما در نظر مردم اظهر من الشمس است لذا توصیه می شود با رفتارهایی که مغایرت دهشتناکی با کارنامه عملکردیتان دارد در صف فریب دهندگان ملت و مردم قرار نگیرید.

4- نامزدها باید بدانند، شعارهایی که وجه عملیاتی آن نامحتمل است پس از گذشت اندکی جز شعارزدگی، القای خستگی، سایش روحیه نمی شود و جز کلیدواژه «نمی توانیم» چیزی در بر نخواهد داشت. همه شما شانسی برای پیروزی دارید پس به طریقه ای سخن بگویید که یک رئیس جمهور مومن انقلابی سخن خواهد گفت؛ بدانید اندک زمانی دیگر هرچه بیان کنید در کفه ای قرار می گیرد و عملتان در کفه دیگر و این چیزی است محتمل از ترازوی عدالت تاریخ. از این رو برای سربلندی، نیک در شعارهای خویش بیاندیشید چرا که در آینده بایستی پاسخی منطقی به وعده ها و شعارهای خود داشته باشید.

5- همانگونه که مطلعید تمام مواضع شما را کشورهای دیگر بخصوص آمریکای جنایتکار، انگلستان خبیث و سایر دشمنان قسم خورده این نظام که در شرایط فعلی مصداق اتم استکبار هستند، رصد، بررسی، تجزیه و تحلیل می شود لذا هرگونه پالس مثبت به دشمنانی که بارها خون این ملت را در شیشه کرده اند گناهی است نابخشودنی؛ بنابراین به تمامی نامزدها توصیه می شود از غیریّت تراشی برای انقلاب بپرهیزندکه راه برون رفت از درون و اتکا به ظرفیت های داخلی است.

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد                    آنچه خود داشت ز بیگانه تمنّا می کرد

در انتها بایستی بیان داشت که تمامی رفتارهایتان با سنجه عدل و انصاف مورد کنکاش سیاسی و عملی قرار خواهد گرفت و حتی آن چه را ممکن است ما در آیینه نبینیم پدر پیر و روشن ضمیر ما در خشتِ خام هم خواهد دید و ما نیز گوش به فرمان ولایت خواهیم ماند و ضمنا نکاتی دیگری مدنظر است که در روز های آینده و در جای خود بدان پرداخته خواهد شد؛ باشد که رستگار شویم.
 
انقلابیون جوان استان فارس
(دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه های استان فارس)
ارسال نظرات