وضعیت اداره کشور، اقتصاد کشور و معیشت مردم باید تغییر کند، مردم از این وضعیت نگران و ناراحت هستند، امروز یوسف پیامبرها را نیاز داریم باید کسی باشد که نگاه انقلابی داشته باشد، تعهد، تخصص، اقدام و عمل و شجاعت داشته باشد از هیاهو و تهدید نترسد بنابراین مردم باید در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دقت کنند.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۲۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند با توصیه به تقوی الهی، اظهار کرد: جمعه روز منتسب به امام عصر(عج) است و حضور در نماز جمعه اجرای امر الهی و فراهم کردن توشه الهی است.

وی افزود: حضرت علی(ع) می‌فرماید:« اعضا و جوارح فراوان داریم اما عضوی ناسپاس‌تر و نا شکرتر از چشم نداریم»، چشم باید حقیقت بین و شکرگزار آنچه را که می‌بیند باشد بنابراین نباید به همه خواسته‌های چشم پاسخ داد چون شما را از خداوند دور می‌کند، امیرمومنان از این بابت از چشم گله دارد.

امام جمعه شهرستان نور یکی از شگرد‌های دشمن استفاده ابزاری از زنان و ملعبه دست قراردادن آنان با شعار دهان پُرکن آزادی و حقوق زن برای دست‌یابی به اهداف خود عنوان کرد.

این مسؤول به اثرات مال حرام در زندگی اشاره کرد و گفت: شیعه امام صادق پاکدامن است و مال حرام به خانه نمی‌برد و عفت را حفظ می‌کند.

امیری‌ارجمند با تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: این امام 55 سال در این دنیا زندگی کرد و تمام عمرش بندگی کرد و حتی در زندان زن بدکاره را عوض و نقشه دشمنان را بر آب کرد.

وی با تبریک پیشاپیش مبعث حضرت رسول اکرم(ص) خاطرنشان کرد: بعثت پیامبر اسلام دارای ابعاد و اهداف مختلفی است، فرستادن پیامبر از سوی خداوند برای رفع اختلاف بین انسان‌ها بود همان اصلاح ذات البین و ایجاد صلح و سازش، اجرای عدالت و قسط، تعلیم و حکمت، اطاعت، عبودیت و بندگی، اتمام حجت بر بندگان از جمله اهداف و ابعاد بعثت است.

امام جمعه شهرستان نور به دیدار مسؤولان ارتش با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد:  بیان روشنگرانه رهبر معظم انقلاب و تبیین مواضع نظام و انقلاب در دیدار با مسؤولان و کارکنان ارتش که بیان داشتند تا زمانی‌ که ما احساس ضعف و ترس کنیم، بازنده هستیم و نمی‌توانیم از خود دفاع کنیم، وحدت و اتحاد در مقابل «ما نمی‌توانیم» است و نباید اینگونه تلقی کرد که ما نمی‌توانیم، نمی‌شود، تا این مردم با انقلاب هستند هیچ دشمنی نمی‌تواند در مقابل ایر ان بایستد، اگر کسی می‌خواهد بترسد به خودش مربوط است نباید این ترس را به گردن دیگران و مردم بیاندازد.

این مسؤول تأکید کرد: تا زمانی‌ که ولایت فقیه و مردم ولایی را داریم هیچ نگرانی وجود ندارد، نظامیان از حیث نظامی‌گری، مسؤولان از حیث مسؤولیت، عالمان و پژوهشگران با تحقیق و پژوهش و مردم با پشتیبانی همیشگی خود از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

امیری‌ارجمند افزود: آمریکا در مقابل سوریه و کره شمالی عقب‌نشینی کرد و دید که نمی‌تواند قلدرانه بر دنیا حکومت کند و حتی اظهار کرد ما مشکلی با حضور بشار اسد نداریم و ظاهرا تصمیم گرفت دیگر دخالت بی‌جا نکند و این به دلیل  حضور و ایستادگی قدرتمندانه این کشورها بود و احساس ضعف و ترس نکردند.

وی با تأکید بر انتخاب اصلح بیان کرد: وضعیت اداره کشور، اقتصاد کشور و معیشت مردم باید تغییر کند، مردم از این وضعیت نگران و ناراحت هستند، امروز یوسف پیامبرها را نیاز داریم باید کسی باشد که نگاه انقلابی داشته باشد، تعهد، تخصص، اقدام و عمل و شجاعت داشته باشد از هیاهو و تهدید نترسد بنابراین مردم باید در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دقت کنند.

امام جمعه شهرستان نور اظهار کرد: شورای نگهبان صلاحیت 6 کاندیدا را برای ریاست جمهوری دوازدهم احراز کرد و امروز وظیفه مردم است که با چشمان باز اصلح‌ترین را با شاخص ولایت‌مداری بیشتر انتخاب کنند و طرفداران و نامزدها هم به رای و نظر مردم و شورای نگهبان تمکین کنند.

امیری‌ارجمند گفت: مردم مراقب باشند چون رای‌شان مهم است زیرا با رای مردم شخصی مثل بنی‌صدر هم رئیس جمهور می‌شود و چون مردم انتخاب کردند تا عدم صلاحیت وی محرز نشود در این پست می‌ماند و خسارت آن به کشور، نظام و مردم می‌رسد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها