حجت الاسلام موحد گفت: آنچه شاهد آن هستیم رشد و شکوفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نه تنها در داخل کشور بلکه در برون از مرزها شاهد هستیم برای بیداری اسلامی در بین امت های اسلامی سپاه قدس توانسته است موثر واقع شود.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۵۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت ایام ماه رجب، در خصوص دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه انقلاب اسلامی اظهار داشت: در سال 58 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، دستور تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند.


سپاه نیروی برخاسته از متن جامعه/ رهبر معظم انقلاب رضایت خود را از عملکرد های سپاه در جلسات مطرح میکنند


وی افزود: بر اساس این دیدگاه و نظریه نجیب ترین، پاک ترین و خالص ترین انسان ها از دل ملت انقلابی ایران و ازبین مردم ، از مساجد مثل چشمه ای جوشیدند و در نهاد مقدس سپاه به عضویت درآمدند.

حجت الاسلام موحد گفت: در اساسنامه و اهداف تشکیل سپاه آمده است که وظیفه اصلی سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در هرزمینه ای است، اگر تهدید نظامی باشد، اگر تهدید امنیتی باشد در تامین امنیت ، اگر تهدید فرهنگی ، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی باشد سپاه وظیفه دارد از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی تصریح کرد: در طول 37 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی شاهد هستیم که در دوران دفاع مقدس پاسداران با تشکیل بسیج مستضعفین توانستند جنگ را مدیریت کنند و قبل از آن هم در جهت تامین امنیت بعضی ازمراکز آلوده مثل کردستان، سیستان و بلوچستان، جنگل های شمال کشور که سازمان منافقین و خلق های سرسپرده استکبار جهانی فعالیت میکردند سپاه در تامین امنیت این مناطق نقش آفرینی کرده است.

حجت الاسلام موحد بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است بخش عمده ای از اهداف امام خمینی(ره) را محقق کند و امروز هم شاهد هستیم رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد سپاه در عرصه های مختلف کاملا مشهود است .

وی افزود: رهبر معظم انقلاب رضایت خود را از عملکرد های سپاه در جلسات مطرح میکنند و بعضا ماموریت هایی که بر عهده سپاه میگذارند خود حاکی از رضایت مقام معظم رهبری از این ارگان است.

حجت الاسلام موحد گفت: امام خمینی (ره) فرمودند؛ " اگر سپاه نبود کشور نبود " نشان گر این است که سپاه در همه عرصه ها توانسته است به زیبایی نقش آفرینی کند

وی افزود: بخشی از عملکرد سپاه در دورن خود سازمان است که جذب جوامنان مومن و انقلابی است و از طرف دیگر شاهد هستیم همین نیرو ها توانسته اند در جهت تامین اهداف عالی انقلاب اسلامی در خارج از سپاه در مراکز مختلف مانند سازمانها، وزارت خانه ها، ادارات، کارخانه جات، شرکت ها، محلات، مساجد، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و در قشر مرد و زن به گونه ای موثر باشد که با نمره بسیار بالا و قابل قبول توانستند اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران را به نوعی تامین کنند.

حجت السلام موحد در پایان خاطر نشان کرد: آنچه شاهد آن هستیم رشد و شکوفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نه تنها در داخل کشور بلکه در برون از مرزها شاهد هستیم برای بیداری اسلامی در بین امت های اسلامی سپاه قدس توانسته است موثر واقع شود و این تاثیر گذاری در حدی است که ما شاهد هستیم که دشمن از باب کینه توزی و عداوت و یابراندازی عنوان میکند و دوستان هم از باب خرسندی و خوشحالی از این جهت که سپاه به عنوان یک نیروی برخاسته از متن جامعه و دل مردم امروز به عنوان اثر گذار ترین نهادی است که سطح ایران و بین الملل نقش آفرینی میکند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها