خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در آینده ای نزدیک کارگروه بسیج تجار را با همکاری اتاق بازرگانی تشکیل می‌دهیم، گفت: با استفاده از این کارگروه مشکلات احصاء می‌شوند و از این طریق اشتغال، تولید و توزیع، سر و سامان می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۷۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدجواد حسینی در اتحادیه طلا و جواهرات اظهار داشت: در سال 96 هدف سازمان بسیج اصناف حمایت از واحدهای صنفی، مبارزه با قاچاق کالا و همچنین به نتیجه رساندن مطالبات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی است.
وی عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف این سازمان تشکیل کارگروه تخصصی طلا و جواهر است و در این کارگروه از پیشکسوتانی که در این صنف صاحب تجربه هستند استفاده می شود و مشکلات و معضلات این اتحادیه را با سایر دستگاه های اجرایی پیگیری می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در آینده ای نزدیک کارگروه بسیج تجار را با همکاری اتاق بازرگانی تشکیل می‌دهیم، بیان کرد: با استفاده از این کارگروه مشکلات احصاء می‌شوند و از این طریق اشتغال، تولید و توزیع، سر و سامان می‌گیرد.

وی تأکید کرد: همه ما باید بسیج شویم و کمک حال مردم باشیم چراکه مردم در بخش اقتصادی مشکلات عدیده ای دارند.

حسینی در ادامه افزود: با توجه به پشت سر گذاشتن جنگ تحمیلی هم اکنون در جنگ سخت اقتصادی به سر می بریم و برای مقابله با آن راه حلی جز اقتصاد مقاومتی وجود ندارد و این را باید باور داشته باشیم که نباید این جنگ اقتصادی را به دشمنان ببازیم.

وی ابراز داشت: محوری را که استکبار و غرب روی آن مانور می دهند و در اتاق فکرهایشان به فکر استراتژی مهمی بر علیه اقتصاد کشور ما هستند.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: با وجود هجمه دشمنان که در شرق و غرب و جنوب وجود دارد و ناامنی های بسیاری که در افغانستان، سوریه، لبنان، عراق و سایر کشورها بهترین امنیت را ما در کشور ایران داریم.

* برجام هیچ نتیجه ای برای ما نداشته است

وی در ادامه اضافه کرد: این امنیت که به برکت خون شهدا و ائمه اطهار(ع) نصیب ما شده، یک نعمت است و باید قدر آن را بدانیم.

حسینی گفت: برجامی که باعث شد انرژی هسته ای را از دست بدهیم هیچ نتیجه ای برای ما نداشته و باعث تورم و رکود بیشتر اقتصادی در جامعه شده است، بر همین اساس همه مسئولین وظیفه دارند این وضعیت را سر و سامان دهند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف این سازمان شناسایی واحدها و تولیدی هایی که تعطیل و نیمه تعطیل هستند که با کمک دستگاه های اجرایی مشکلاتشان حل می شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی که یکی از معضلات کشور است ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد م‌کند.

وی یادآور شد: یکی دیگر از موارد، تشکیل صندوقی است که از طریق خود سازمان بسیج اصناف، معتمدین بازار، اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن این صندوق تشکیل می شود که هدف آن کمک به تولیدی هایی که تعطیل و نیمه تعطیل بوده که این کار از اجر معنوی برخوردار است.

حسینی ابراز داشت: ما کشوری بودیم که هشت سال دفاع مقدس را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و کمتر کشوری می‌تواند در هشت سال در مقابل این هجمه دشمن توان بیاوریم، بنابراین ما می توانیم مشکلات اقتصادی کشور خود را حل کنیم تا بتوانیم به اشتغال جوانان کمک کرده و واحدهای تولیدی فعال تر شده و کمک حال مردم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات