سرهنگ گودینی گفت: ایران توانسته است در منطقه آشوب زده خاورمیانه موفق عمل کند و نقش ایران و سپاه آنقدر حائز اهمیت است که بدون حضور کشورمان بحرانی حل نخواهد شد .
کد خبر: ۸۸۵۰۱۷۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

سرهنگ پاسدار محمد حسین گودینی معاونت سیاسی سپاه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص سالروز تاسیس سپاه انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه و بسیج مولود انقلاب هستند و امام خمینی(ره) فرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

سپاه بازوی قدرتمند انقلاب / بدون حضور ایران در منطقه بحرانی حل نخواهد شد

وی افزود: نقش سپاه در حفظ انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید و پس از آن در توسعه و سازندگی کشور نقش جدی داشته است.

گودینی با بیان اینکه سپاه در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بسیار کوشا بوده است بیان داشت: سپاه در ایجاد امنیت و دفع خطرات پیش روی کشور تلاش فروان کرده و حضور جدی داشته است.

وی در خصوص نقش سپاه در تحولات منطقه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت متعادل کننده منطقه عمل کرده است، و امنیت خود را در فراتر از مرزهای خود جستجو میکند.

سرهنگ گودینی وظیفه جمهوری اسلامی ایران را نظم دهی در منطقه عنوان کرد و گفت: ایران توانسته است در منطقه آشوب زده خاورمیانه موفق عمل کند و نقش ایران و سپاه آنقدر حائز اهمیت است که بدون حضور کشورمان بحرانی حل نخواهد شد .

وی عنوان کرد: سپاه به عنوان بازوی انقلاب در داخل کشور امنیت و ارامش را برای ملت به ارمغان اورده است و در خارج از کشور مدیریت تحولات منطقه را به نفع جمهوری اسلامی رقم خواهد زد.

سرهنگ گودینی در پایان خاطر نشان کرد: این نیروی انقلابی از آموزش، تعالی و توسعه خود غافل نخواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها