حجت الاسلام خالقپرست گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزون بر جنبه دفاع در برابر دشمن، ضریب امنیت اجتماعی کشور را با ایجاد روحیه امیدواری افزایش داد و معادله های دشمنان را در ایجاد تهدید نظامی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر هم زد.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۰۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه شهرستان اشتهارد به مناسبت سالروز تاسیس سپاه اظهار داشت: دوم اردیبهشت سال ۵۷ اقدام بزرگی از طرف بنیان گزار انقلاب اسلامی صورت گرفت که آن تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

تاسیس سپاه نقطه عطفی برای حفظ انقلاب و بازوی قدرتمند نظام و رهبری/ سپاه ضریب امنیت اجتماعی کشور را افزایش داد

وی افزود: امام خمینی(ره) تمام پیش بینی های لازم را برای حفظ انقلاب را نموده بود و در واقع تاسیس سپاه نقطه عطفی برای حفظ انقلاب و بازوی امامت و رهبری است.

وی در ادامه اظهار داشت: خدمات فرزندان این ملت در سپاه چه درداخل کشور از زمان دفاع مقدس وزمان سازندگی کشور و چه درخارج کشور بر دوست و دشمن پوشیده نیست.

امام جمعه اشتهارد گفت: امروز تفسیر جمله معرف امام خمینی(ره) که فرمود؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود و سپاه فرزند روحانیت و مرجعیت است و این دوبازوی مهم در کنار هم مکمل هم هستند متاسفانه دشمن بدنبال جداسازی فرزند از پدرش است و این راباید هردو مراقبت کنند.

حجت الاسلام خالقپرست بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزون بر جنبه دفاع در برابر دشمن، ضریب امنیت اجتماعی کشور را با ایجاد روحیه امیدواری افزایش داد و معادله های دشمنان را در ایجاد تهدید نظامی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر هم زد.

وی در پایان با بیان اینکه آن نشاط و شادابی و حیات معنوی که سپاه دارد باید بماند خاطر نشان کرد: آنچه که مایه سرافرازی سپاه است همان بنیه معنوی و بعد معنویت سپاه بوده و هست.

منبع: تات خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها