خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

سپاه، مردمی‌ترین نیروی مسلح جهان است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: سپاه، مردمی‌ترین نیروی مسلح جهان است که توانسته با هوشمندی و درایت به مبارزه با اشرار و گروهک‌ها بپردازد.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۰۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: پاسدارها بودند که مملکت ما را در چنین زمانى که هیچ‌کس را یارای مقابله نبود، حفظ کردند.

وی افزود: تاریخ انقلاب و حافظه تاریخی ملت شریف و خداجوی ایران اسلامی، به صراحت و قاطعیت گواهی می‌دهد، که پاسداران سبزپوش سپاه در طول پیروزی انقلاب اسلامی همواره مصمم و استوار، با درک  صحیح و بصیرت انقلابی در تشخیص مصالح کشور و شناخت دقیق از تهدیدات، توانسته‌اند با اقدام به موقع هوشمندانه عمل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قزوین گفت: پاسداران توانستند در راستای تحقق منویات رهبری، تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا و رضایت رهبری نظام مسیر رشد و نیل به قرب الهی را کسب کنند.

والدی یادآور شد: بی‌تردید دینداری، ولایت‌مداری، ایثار و شهادت‌طلبی، سلحشوری، خلوص معنوی و بصیرت انقلابی آحاد کارکنان و فرماندهان سپاه از جمله شاخصه‌های برجسته‌ای بوده که در گذر زمان زمینه مناسب را برای ایفای نقش مؤثر در برهه‌های حساس تاریخ انقلاب فراهم ساخته است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین سپاه، مردمی‌ترین نیروی مسلح جهان است که توانسته با هوشمندی و درایت به مبارزه با اشرار و گروهک‌ها بپردازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: هشت سال دفاع قهرمانانه سپاه پاسداران و حضور در عرصه‌های مقاومت و موشکی، مقابله با توطئه‌ فتنه‌گران، دشمنان داخلی و خارجی از جمله افتخاراتی بوده که موجبات خشم و نگرانی استکبار جهانی و صهیونسیت بین‌الملل را فراهم کرده است.

والدی ضمن تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان و با آرزوی توفیق روزافزون،وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح به عنوان مدافعان خط مقدم دفاع و بازدارندگی کشور دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و آرزوی توفیق و تداوم پاسداری از دستاوردهای حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از مقام معظم رهبری را از خداوند متعال درخواست کرد.

4001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار