خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی هفته عقیدتی در محل دفتر فرماندهی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری و فرمانده ناحیه عشایری و دیگر مسئولین معاونتهای زیربط برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۲۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، جلسه هماهنگی هفته عقیدتی در محل دفتر فرماندهی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری و فرمانده ناحیه عشایری و دیگر مسئولین معاونتهای زیربط برگزار شد.
 
 
 
در این جلسه ابتدا حجت الاسلام بهرامی ضمن تبریک مبعث پیامبر مکرم (ص) استاد مطهری را اندیشمندی بزرگ دانست که خدمات فراوانی به اسلام و انقلاب نمود و هفته عقیدتی هم به همین مناسبت نامگذاری شده است و می بایست در این ماه با تمام تلاش خود اندیشه و تفکر شهید مطهری را بیان کنیم و همچنین از مربیان زحمتکس در این عرصه قدر دانی شود سپس به تشریح برنامه های هفته عقیدتی پرداخت.
 
 
 
در ادامه سرهنگ نبی احمدی ضمن تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) هفته عقیدتی را هفته ای ارزشمند دانست که همه می بایست در این هفته جهت گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری تلاش کنیم و فرماندهی ناحیه نیز در این راستا قطعا سنگ تمام خواهد گذاشت و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهد کرد.
ارسال نظرات